Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره غیبت سهراب مرادی در رقابت‌های جام نعیم سلیمان اوغلو اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی که  سرمربی تیم ملی از قبل داشته است، در بازه زمانی ۶ ماه سوم که از آبان امسال تا اردیبهشت سال آینده وجود دارد، حضور سهراب مرادی در رقابت‌های جام نعیم سلیمان اغلو ترکیه فقط برای شرکت در تست دوپینگ کافی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پایان کار وزنه برداران ایران با ۲ مدال در ترکیه

بیرانوند ادامه داد: سهراب به خاطر مصدومیتی که دارد هنوز به طور کامل آماده نیست و در ترکیه فقط حضور داشت و وزنه نزد. امیدواریم در بازی‌های آینده این امتیازات را به دست آورد.  

او درخصوص این در آینده مرادی در کدام یک از بازی‌ها شرکت خواهد کرد، گفت: رقابت‌های جام فجر، رقابت‌های قطر کاپ، مسابقات غرب آسیا و بازی‌های آسیایی، مسابقاتی است که مرادی و دیگر وزنه برداران ایرانی می‌توانند در آن امتیازات خود را افزایش دهند.  

بیراوند درمورد مدال برنز الهام حسینی در بازی‌های ترکیه تصریح کرد: حسینی مدال برنز رقابت‌های نعیم سلیمان اغلو را به دست آورد که این اولین مدال بانوان ایرانی در بازی‌های بین المللی بود. این اتفاق را به خانواده بزرگ وزنه برداری و ورزش کشور تبریک می‌گویم. 

بیشتر بخوانید: مدال آوری بانوی ملی پوش وزنه برداری مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفت

دبیر فدراسیون وزنه برداری درمورد وضعیت بانوان و آقایان ایرانی برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو خاطر نشان کرد: کسب سهمیه مستقیم بانوان برای حضور در المپیک، کار سخی است، چرا که وزنه برداران باید یکی از ۸ نفر برتر رنکینگ وزن خود باشند. اما ما برنامه ریزی‌های خودمان را می‌کنیم و با توجه به ارتباطات خوبی که علی مرادی با فدراسیون جهانی وزنه برداری دارد، امیدواریم که یک نماینده از بانوان مان در المپیک حاضر باشد. البته در بخش آقایان ۲ سهمیه برای ما مسجل است، اما این که چه کسی راهی توکیو می‌شود بستگی  به رنکینگ آن‌ها در اوزان خودشان دارد. در حال حاضر علی داودی و علی هاشمی بهترین رنکینگ را در بین وزنه برداران ایرانی دارند. با این حال باید ببینیم در ۶ ماه آینده چه کسی بهترین وضعیت را در رنکینگ دسته خود به دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید: نباید منتظر دریافت وایلد کارت برای المپیک باشیم/ نگاه فدراسیون جهانی با برخی افراد در ایران متفاوت است

انتهای پیام/

اظهارات بیراوند درباره آخرین شرایط تیم ملی وزنه برداری ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری سهراب مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. - اخبار ورزشی -

وحید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد غیبت محمد موسوی در اردوی تیم ملی والیبال و لیگ ملت‌های 2024 اظهار داشت: من با موسوی چند جلسه صحبت کردم. او بازیکن غیرتمند و اثرگذاری است که رابطه خوبی با فدراسیون دارد. ما احترام زیادی برای او و همچنین امیر غفور قائل هستیم.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

نایب رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. من از موسوی خواستم با پائز، صحت کند و او موضوع را با سرمربی تیم ملی مطرح کرد. پائز هم موافقت کرد که موسوی در تیم ملی نباشد. برخوردها بسیار دوستانه بود و ما هیچ گله‌ای از موسوی نداریم.

مرادی به غیبت امیر غفور هم اشاره کرد: امیر غفور، بازیکنی دوست‌داشتنی و باشخصیت است. او عنوان کرد که 2 سال پیش از تیم ملی خداحافظی کرده و زیبنده نیست که دوباره به تیم ملی برگردد. او برای تیم، آرزوی موفقیت کرد و به هیچ عنوان، مشکلی به وجود ندارد.

مرادی در مورد قبول پست سرپرستی گروه و مدیریت تیم ملی گفت: رئیس فدراسیون از من خواست در مقطع حساس کنونی به دلیل شرایط خاص،‌ مدیریت تیم را به عهده بگیرم. در چند ماه پیش رو، برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آنها برای ما اهمیت زیادی دارد. من در همه سفرها، همراه تیم ملی خواهم بود.

او در مورد حضور دوباره امیر خوش‌خبر در کنار تیم ملی تصریح کرد: خوش‌خبر، سرپرست اردو و معاون مدیر تیم است. او از نزدیک،‌ همه کارهای تیم ملی را زیر نظر دارد و مدیریت می‌کند. حضور او در لیگ ملت‌ها و در کنار تیم ملی، بستگی به نظر خود ایشان دارد.

وحید مرادی در پایان در مورد انتخاب دبیر فدراسیون نیز توضیح داد: دبیر فدراسیون، انتخاب شده ولی هنوز حکم رسمی به ایشان نداده‌ایم. او یک شخصیت والیبالی ناب و کاربلد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!