Web Analytics Made Easy - Statcounter

 غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی در صفحه شخصی خود در مورد اتفاقات اخیر بعد از اجرایی سازی طرح اصلاح قیمت بنزین آورده است: 

درباره غائله اخیر بنزین چند نکته به نظرم حایز اهمیت است:

۱- اصل مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت انرژی در کشور مورد تایید است، اما آیا بهتر نبود این قیمت، به صورت تدریجی و در طول چندسال گذشته افزایش می‌یافت؟! خدا نکند مصالح کشور را قربانی منافع شخصی و گروهی کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- اعتراض حق مردم است و این حق باید به رسمیت شناخته شود. گوش حاکمیت باید برای شنیدن صدای اعتراض‌ها شنواتر از همیشه باشد. کسی حق ندارد به این درددل‌های مردمی بی‌اعتنایی کند. 

۳- تخریب اموال عمومی و  غارت فروشگاه‌ها و بانک‌ها اسمش هرچه باشد، اعتراض مدنی نیست. جرمی نابخشودنی علیه امنیت ملی است که باید با قاطعیت تمام با آن برخورد کرد. اشرار و ضدانقلاب بدانند امنیت مردم خط قرمز نظام است. قوه قضائیه باید هزینه آشوب گری را تا حد امکان افزایش دهد تا اشرار به این درک برسند که در این کشور نمی توانند یاغی گری کنند.

۴- حضور سازمان یافته گروه‌های ضدانقلاب در تجمعات اخیر کاملا محسوس است. کدام معترضی با تجهیزات کامل بازکردن تیرچراغ برق، گاردریل و... به میدان اعتراض می‌آید و با سلاح سرد و گرم مردم را تهدید می‌کند تا به صف اعتراض بپیوندند. پشتیبانی تمام عیار فیک نیوزهای آنطرف آبی هم این مضحکه را رسواتر می‌کند.

۵- تجربه چندسال اخیر نشان داده است شبکه های اجتماعی خارج پایه، یکی از ارکان اصلی آشوب ها در کشور و بستر تروریسم محسوب می شوند. این انتظار وجود دارد که شورای عالی فضای مجازی حسب ماموریت‌ها و رسالت‌های خود تکلیف این شبکه ها را یکبار برای همیشه روشن سازد تا هرازچند گاهی به کشور چنین هزینه هایی گزافی تحمیل نگردد.

۶- شاید مردم از دست اقدامات نسنجیده برخی مسوولین دلخور باشند، اما این یک اختلاف خانوادگی است که فقط ابلهان جدیت آن را باور می‌کنند. مشکل اساسی ضدانقلاب همیشه این بوده که تحلیل عمیقی از اوضاع سیاسی اجتماعی ایران ندارد. برخی به اشتباه بوی کباب به دماغشان خورده است. این سرما هم خواهد رفت و سیاهی به زغال‌های آمریکایی می‌ماند. از قدیم گفته‌اند جوجه را آخر پاییز می‌شمارند...

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1322371

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنزین پدافند غیرعامل سهمیه بندی بنزین بنزین تجمعات اعتراضی تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا بارش برف باران تعطیلی مدارس حسن روحانی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می‌گوید که برابر گزارش‌های دریافتی 90 درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده اند.

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران،پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش های دریافتی 90 درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول