Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@20:14:33 GMT

لیگ برتر والیبال بانوان به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۸۴۷۶

لیگ برتر والیبال بانوان به تعویق افتاد

بازی‌های هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان به تعویق افتاد.

به گزارش ایمنا، قراربود دیدارهای هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان  پنجشنبه، 30‌ آبان برگزار شود اما این برنامه به تعویق افتاد. 

قرار است دیدارهای هفته اول دوشنبه، 3 آذر برگزار شود. 

کد خبر 397297.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال بانوان والیبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسرهای تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آن‌ها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

نسیمه غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سطح لیگ‌برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: سطح لیگ‌برتر در سال گذشته بسیار بالا بود و به همین علت نمی‌توانستیم از پیش قهرمان فصل را پیش‌بینی کنیم، اما نکته نامناسب لیگ‌برتر کمبود تعداد تیم‌ها بود و این امر موجب شد لیگ‌برتر خیلی زود به پایان برسد که این موضوع به‌ضرر بازیکنان است.

وی افزود: ما تنها بین چهار تا پنج ماه در لیگ حضور داشتیم، هر چقدر تعداد تیم‌ها و زمان لیگ‌برتر بیشتر باشد، می‌تواند به افزایش کیفیت سطح تیم‌ملی بیشتر کمک کنند.

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا بیان کرد: همیشه معتقدم که یک تیم باید به‌اندازه‌ای خوب بازی کند که تصمیمات داوری روی آن تأثیر نداشته باشد، داوری در این لیگ گاهی مشکلاتی داشت، اما در کل داوری‌ها متوسط بود.

وی تاکید کرد: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسرهای تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آن‌ها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

غلامی ادامه داد: درباره پخش زنده رقابت‌هایمان بسیار گفته‌ایم و اهمیتی داده نشده است، البته در لیگ‌برتر فوتسال آقایان نیز پخش زنده فعالی را شاهد نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و تمرین می‌کنم تا به اهدافی که در ذهن دارم، برسم. به جمله‌ای که می‌گوید «هدفی که داری را نگو، به آن دست پیدا کن تا همه ببینند» معتقدم و به همین دلیل اهدافم را بیان نمی‌کنم.

کیفیت لیگ افزایش یافته است

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا تصریح کرد: در ایران بازیکنان بسیار خوب و بااستعدادی داریم، لیگ فوتسال ما پس از اروپا از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد.

وی ادامه داد: جوان‌گرایی خوب است، اما بازیکن جوان‌تر باید از باتجربه‌ها کمک بگیرد.

کد خبر 746073

دیگر خبرها

  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس