Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین مصوب شد تا از این پس برای ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد و نظارت بر نحوه عملکرد و خروجی فعالیت آن‌ها، از این پس مجوز‌های این سازمان‌ها فقط با امضای استاندار صادر شود.

جمالی پور استاندار قزوین در این جلسه گفت: در موضوع صدور پروانه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد هر دستگاهی با نگاه خود یک مجوز صادر می‌کند و این مشکلاتی را در زمینه نبود نظارت و تعدد سازمان‌ها مختلف ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور افزود: پیش از این چنین مشکلی را در صدور مجوز در فعالیت‌های مالی داشتیم که باعث شد موسسات مالی و بانک‌های متعددی ایجاد شود و به اقتصاد ضربه بزند.

او در ادامه به تولید ملی اشاره کرد و گفت: باید زمینه را به گونه ای  برای جوانان فراهم کرد که به جای ایستادن در صف استخدام به دنبال تولید ملی باشند.

استاندار گفت: باید کاری کرد تا جوانان به جای اینکه بگویند سهم ما از استخدام چقدر است بگویند سهم ما در تولید ملی چقدر است.

جمالی پور افزود: در تلاشیم تا همه ظرفیت‌های استان را برای به کارگیری جوانان در حوزه فناوری و خلاقیت به کار گرفته شود.

او اضافه کرد: بخش مهمی از استارت آپ‌های بین المللی در دست ایرانی‌ها است و این نشان از دانش و خلاقیت جوانان ما دارد که باید از این ظرفیت بهره برد.

استاندار گفت: هر چه قدر در استان بروکراسی اداری و قوانین و مقرارت وجود داشته باشد در بهره گیری از خلاقیت و کارآفرینی مشکل ایجاد خواهد شد.

جمالی پور افزود: همه باید درباره اجرای مصوباتی که کارشناسی درباره آن تصمیم گرفته شده است، همکاری داشته باشند، غیر از این هیچ عذر و بهانه‌ای از دستگاه‌ها پذیرفته نیست.

او در ادامه بر ایجاد نشاط اجتماعی، پرهیز از هرگونه پرخاشگری در جامعه و احترام به عقاید و باور‌های مردم تاکید کرد.

معدنی عضو شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین هم در این جلسه گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۶۸ میلیارد تومان تسیهلات ازدواج به ۸ هزار و ۹۳۱ نفر پرداخت شده است.

معدنی افزود: از سهمیه پرداخت تسهیلات ازدواج استان ۸ هزار و ۹۳۳ نفر باقی مانده است.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: هیچ گونه محدودیت و مشکلی در پرداخت تسهیلات ازدواج نداریم.

حبیبی افزود: باید تسهیلات ازدواج به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود.

قاسمی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه گفت: تعهد داشتیم تا سال ۱۴۰۰، شصت و پنج سازمان مردم تشکیل شود که این موضوع تا کنون به صورت ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

قاسمی افزود: این سازمان‌ها در ۱۵ حوزه فعالیت دارند و ۷۰ درصد از اعضای آنان مرد هستند.

در این جلسه اعضای مجمع انتخاباتی سازمان مردم نهاد بر معرفی سمن‌ها به دستگاه‌های مربوط به حوزه فعالیت آن‌ها، استفاده از اعضای این سازمان‌ها برای ارائه راه کار در حل مشکلات شناسایی شده، پیگیری برای شناسه ملی این سازمان‌ها، استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، چون طلاق و تعریف نحوه فعالیت‌های این سازمان‌ها به مردم و دستگاه‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/ک

از این پس مجوز‌های سازمان‌های مردم نهاد فقط با امضای استاندار صادر می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است