Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:20:17 GMT

مانعی بزرگ بر سرراه انتقال ابراهیموویچ به بولونیا

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۸۵۱۲

مانعی بزرگ بر سرراه انتقال ابراهیموویچ به بولونیا

باشگاه بولونیا تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا ستاره سوئدی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی را به خدمت بگیرد اما وجود یک مانع بزرگ تحقق این هدف را برای آن سخت کرده است. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بولونیا در حال انجام تمام تلاش خود است تا بتواند زلاتان ابراهیموویچ را به خدمت بگیرد اما همسر این بازیکن سوئدی ترجیح می‌دهد که در میلان ساکن شود و به همین دلیل احتمال اینکه ایبرا به روسونری برگردد، بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، ستاره سوئدی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی که تا پایان این سال 2019 با این تیم آمریکایی قرارداد دارد، چند مشتری ایتالیایی دارد که پروپاقرص‌ترین آنها بولونیای تحت هدایت سینیشا میهایلوویچ است. گفته می‌شود که ابراهیموویچ 38 ساله از سفر مارکو دی‌وایو، مدیرفنی تیم بولونیا به لس‌آنجلس تحت تأثیر قرار گرفته و به میزان علاقه این باشگاه برای جذب او پی برده است. با این حال نشریه نوشته است که همسر ابراهیموویچ ترجیح می‌دهد به میلان برود، جایی که این بازیکن در فاصله سال‌های 2010 تا 2012 با پیراهن روسونری بازی می‌کرد.

اشاره کنایه‌آمیز ابراهیموویچ به پایان دوران بازیگری‌اش در MLS

در همین حال به نظر می‌رسد که ناپولی از جمع مشتریان ایتالیایی ابراهیموویچ خارج شده است، تیمی که با توجه به وضعیت فعلی‌‌اش (جنجال‌های به وجود آمده پس از سرپیچی بازیکنان از دستور رئیس باشگاه برای رفتن به یک اردوی تنبیهی) روی حوزه نقل و انتقالات تمرکز ندارد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط میلان بولونیا MLS زلاتان ابراهیموویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان بولونیا زلاتان ابراهیموویچ میلان بولونیا زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آاس رم ۲-۱ میلان (لیگ اروپا - 2023/24)

پیولی که به بردن تیم مورینیو عادت داشت، مثل بازی رفت اسیر تاکتیک های ده روسی شد. در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی میلان دو گل دریافت کرد تا اوضاع برای آنها بیش از حد سخت شود. مصدومیت لوکاکو و اخراج چلیک هم تاثیری در روند کار میلان ایجاد نکرد و در نهایت رم به مرحله بعدی صعود کرد.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آاس رم ۲ - آث میلان ۱؛ پیروزی بزرگ برای آقای گلادیاتور
  • خلاصه بازی آاس رم ۲-۱ میلان (لیگ اروپا - 2023/24)
  • گل متئو گابیا به رم (رم 2-1 میلان)
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟