Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:20:46 GMT

لغزنده و مه‌آلود بودن محورهای ارتباطی استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۸۶۱۸

لغزنده و مه‌آلود بودن محورهای ارتباطی استان اصفهان

ایسنا/اصفهان جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت: در پی بارش برف و باران در حال حاضر بیشتر محورهای ارتباطی استان لغزنده و مه‌آلود است.

  سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت راه های استانی، اظهار کرد: در محورهای غربی استان از جمله مسیر داران-الیگودرز و اصفهان-شهرکرد، بارش شدید برف جاده‌ها را تحت تاثیر قرار داده همچنین بارش باران در محور کاشان- نطنز و اصفهان-نائین موجب مه‌گرفتگی شدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیشتر محورهای ارتباطی استان لغزنده و مه‌آلود است، تصریح کرد: نیروهای پلیس راه همانند همیشه در تمام مسیرها آماده به خدمت رسانی به مردم هستند.

جانشین پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه هموطنان باید با تجهیزات لازم در جاده‌ها به سفر اقدام کنند، افزود: آنها باید با رعایت قوانین رانندگی و همچون حفظ فاصله قانونی، رانندگی با چراغ‌های سالم و روشن و سرعت مطمئنه ایمنی سفر خود را افزایش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وضعیت راه ها بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است

مراد آبیار اظهار کرد: این روستاها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شهرستان ریگان قرار دارد و جاری شدن سیلاب و تخریب مسیر موجب مسدود شدن این راه ها شده است.

وی بیان کرد: تیم های امدادی در منطقه مستقر شده اند اما با توجه به جریان داشتن آب و سیلاب، بازگشایی مسیر بی فایده است و باید منتظر فروکش کردن آب باشیم.

فرماندار ریگان گفت : راه ارتباطی و دسترسی به روستاهای کَشنل، پیرکُهن، پیرخُشاب، کاسکو، بَردَستو، گوره‌ای، بادامک و شورآب هم اکنون قطع است.

آبیار افزود: اوضاع این روستاها تحت کنترل است و بعد از فروکش کردن آب مسیر بازگشایی می شود.
وی عنوان‌کرد: افراد از تردد و سفرهای غیر ضروری، کوهنوردان از صعود و عشایر از کوچ در شرایط فعلی بپرهیزند و دامداران و عشایر دام‌های خود را به فضای مسقف هدایت کنند.

اداره کل هواشناسی کرمان تداوم بارش‌ باران در جنوب و شرق استان طی امروز (سه‌شنبه) و فردا خبر داده بود و طبق این پیش بینی بارش باران در ساعات بعد از ظهر و شب شدت می یابد البته اوج بارش‌ها در این مناطق برای روز چهارشنبه پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • راه ارتباطی ١٠ روستا بر اثر بارش شدید باران در جنوب کرمان قطع شد
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد