Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) به نقل از یک مقام مسئول در سپاه استان البرز اعلام کرده است؛ طی دو روز گذشته و در پی حوادث رخ داده، سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۱۵۰ نفر از سردسته های اغتشاشات اخیر در استان البرز را شناسایی و دستگیر کردند.

برخی از این افراد اعتراف کردند که توسط افردی آموزش دیده و در داخل و خارج از کشور اجیر شده و با دریافت مبالغی اقدام به آتش زدن مراکز و اموال عمومی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشخاص معلوم الحال شناسایی و تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرار گرفتند.

اخبار تکمیل شده متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 4775316

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه البرز قیمت بنزین بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بیرجند قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد