Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@22:48:32 GMT

سپاه: دستگیری 150 نفر در کرج

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۸۶۴۱

سپاه: دستگیری 150 نفر در کرج

به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه امام حسن مجتبی (ع) 150 نفر از سردسته های اغتشاشات اخیر شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش فارس، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) به نقل از یک مقام مسؤول در سپاه استان البرز اعلام کرد: طی دو روز گذشته و در پی حوادث رخ داده، سربازان گمنام امام زمان (عج)، 150 نفر از سردسته های اغتشاشات اخیر در استان البرز را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این افراد اعتراف کردند که توسط افردی آموزش دیده و در داخل و خارج از کشور اجیر شده و با دریافت مبالغی اقدام به آتش زدن مراکز و اموال عمومی نموده اند.

اشخاص معلوم الحال شناسایی و تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرار گرفتند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بسیجی تجمع البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد

سرهنگ غلامرضا نورا اظهار کرد: افسران پلیس شهرستان زاهدان پس از تلاش و پیگیری های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عناصر و سرشبکه های اصلی قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور شدند.

وی در ادامه افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این قاچاقچی حرفه ای که به اتهام حمل مواد مخدر از شهرستان خاش و درگیری مسلحانه با تکاوران پلیس متواری شده بود را در حوزه استحفاظی شهرستان زاهدان شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در اقدامی هوشمندانه و ضربتی این قاچاقچی حرفه ای را دستگیر کردند و پرونده وی به صورت تخصصی در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • ضیافتی برای سربازان وطن در لرستان
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع