Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:08:10 GMT

امام‌جمعه تبریز: وظیفه همه تقویت نظام و رهبری است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۸۶۸۶

امام‌جمعه تبریز: وظیفه همه تقویت نظام و رهبری است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در نشست با مدیران اجرایی آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه باید در راستای فرمایشات رهبری گام برداریم، افزود: بر همین اساس وظیفه داریم برای تقویت نظام و رهبری گام برداشته و از توصیه های ایشان حمایت کنیم.

وی فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از دولت و تصمیم گیرندگان را تدبیری بسیار دوراندیشانه و ثمربخش دانست و اظهار داشت: این موضع گیری های مدبرانه باعث شد التهاب ناشی از گرانی بنزین و اختلافات بین قوا تعدیل و شرایط عادی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آل هاشم وضعیت آذربایجان شرقی در جریان اعتراض های اخیر را مطلوب و همراه با آرامش توصیف و اضافه کرد: تلاش ها و فداکاری نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیج در این زمینه که با جان و دل آماده جان فشانی هستند، قابل ستایش است و باید از آنها تقدیر شود.

وی حمله به بانک ها و آتش زدن پمپ بنزین ها را اقدامی زشت و نادرست خواند و ادامه داد: اسناد و فیلم های تهیه شده نشان می دهد که این اقدامات از خارج از کشور هدایت و سازمان دهی شده است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه رسانه های بیگانه و معاند از وضعیت کنونی کشور سوءاستفاده کرده و درصدد ترغیب مردم به شورش هستند، اظهار داشت: لیدر بودن تعدادی خانم در آشوب های اخیر نشانه ای واضح از سناریونویسی دشمنان علیه نظام اسلامی است.

۳۳۳۷۳۹۳۹

برچسب‌ها بنزین سید محمدعلی آل هاشم آشوب حوادث امنیتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین آشوب حوادث امنیتی بنزین آشوب حوادث امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی