Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@21:20:08 GMT

در جلسه سران قوا درباره قیمت بنزین چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۸۷۱۸

در جلسه سران قوا درباره قیمت بنزین چه گذشت؟

فارس نوشت: «درباره جلسه سران قوا در موضوع بنزین چند پرسش مطرح شده است که خبرنگار ما پاسخ این پرسش ها را از منابع مطلع و ارزیابی متن مصوبه بدست آورده است.

سوالات ازین دست است: در جلسه تصمیم‌گیری درباره بنزین دقیقا چه گذشت؟ این تصمیم چه زمانی اتخاذ شد؟ درباره کدام بخش‌ها سران سه قوه تصمیم‌گیری کردند و درباره کدام بخش‌ها اختیار تصمیم‌گیری را به دولت واگذار کردند؟

پیگیری‌ها نشان می‌دهد تصمیم‌گیری درباره تغییر قیمت بنزین در اواخر شهریورماه یعنی تقریبا سه ماه قبل، در نشست شورای هماهنگی سران قوا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست پیشنهاد دولت درباره میزان سهمیه، قیمت بنزین سهمیه‌ای و قیمت بنزین آزاد مطرح شده و بعد از ارزیابی به تصویب می‌رسد و به درخواست رئیس‌جمهور ، سران قوامصوبه و جمع بندی جلسه را درباره 60 لیتر سهمیه، قیمت 1500 تومانی بنزین سهمیه‌ای و قیمت 3 هزار تومانی بنزین آزاد امضا می‌کنند.

همچنین نحوه اجرای این تصمیم اعم از زمانبندی اجرا، شیوه اجرا، میزان و نحوه بازتوزیع منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین، تعداد خانوارهایی که شامل بازتوزیع یارانه بنزین می‌شوند و دیگر موارد در اختیار دولت گذاشته شد تا دولت درباره آن تصمیم بگیرد.

همچنین درباره شیوه پرداخت این کمک معیشتی، مشمولان آن، میزان این کمک و امثال آن نیز به دولت اختیار کامل برای تصمیم‌گیری داده شده است.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نشست سران گروه هفت درباره حمله شب گذشته ایران

رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل، اعلام کرد که برای هماهنگی واکنش به این حمله، امروز -یکشنبه- با سران گروه هفت تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل، اعلام کرد که برای هماهنگی واکنش به این حمله، امروز -یکشنبه- با سران گروه هفت تشکیل جلسه می‌دهد.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: «ما در تماس نزدیک با رهبران اسرائیل خواهیم بود؛ و در حالی که ما امروز شاهد حمله به نیرو‌ها یا پایگاه‌های آمریکا نبودیم، اما در برابر همه تهدید‌ها هوشیار خواهیم بود و از انجام تمام اقدام‌های لازم برای محافظت از مردم خود فروگذار نخواهیم کرد».

 

دیگر خبرها

  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • جزئیات طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • آقای بنزین، حواست بود؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • زمان نشست سران گروه هفت درباره حمله شب گذشته ایران
  • نشست سران گروه هفت درباره حمله ایران علیه اسرائیل