Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به تخریب اموال عمومی در جریان اعتراض‌های روز شنبه و یکشنبه شیراز گفت:‌ کسی که به دنبال تخریب و سوزاندن قرآن و تخریب و غارت مسجد است، به هیچ چیز و هیچ کس اعتقاد ندارد و باید با چنین افرادی به شدت برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام دوشنبه در دیدار با جمعی از علما و بسیجیان شیراز گفت:‌در میان این افراد، هستند کسانی که احساساتی شده و تحت تاثیر شرایط و فضای جامعه دست به اقداماتی زده‌اند که معتقدیم این افراد را می‌توان ارشاد و راهنمایی کرد تا به اشتباه خود پی ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از مسئولان استان فارس خواست که ضمن مدیریت شرایط، مشکلات فراروی شهروندان در اثر اقدام‌های اغتشاشگران را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: معتقد هستیم که مسئولان استان توان انجام این کار را دارند و در انجام این کار با آنها همکاری نیز خواهد شد اما در صورت نیاز، اعلام کنند تا اینجانب، نیروهای بسیج و انقلابی به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با اشاره به حمله اغتشاشگران به برخی مدارس و حوزه‌های علمیه در استان فارس طی روزهای اخیر، پاکدستی روحانیت در مسائل مالی و اقتصادی را یادآور شد و گفت:‌  ما انقلاب، اسلامیت و دیانتمان را حفظ می‌کنیم، رضاخان با آن ادعا نتوانست به مقاصد خود علیه روحانیت دست یابد و امروز نیز مخالف هرگونه دزدی در هر لباسی هستیم.

دژکام عملکرد مدیران در شرایط خطیر و حساس جامعه را نشان‌دهنده انگیزه آنها در صیانت از انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد:  ما از نظام و انقلاب و ولایتی که مطیع آن هستیم، دست بر نمی‌داریم.

 

بیشتر بخوانید: مشکلات اقتصادی و مدیریتی با عمل قرآنی برطرف می‌شود هرکس برای خدا قیام کند صاحب شرح صدر می‌شود/ فقط علوم الهی صاحب برکت و تکثّر است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه اموال عمومی قرآن مسجد ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در جلسه مشترک‌ معاونت با اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور اهمیت رفع ایرادات پروژه هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری کلان‌شهر شیراز، تسریع در روند تحویل اتوبوس‌های جدید از محل تسهیلات دولت و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه های فی مابین طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی نیز در بیان جزئیات برگزاری این نشست مشترک اظهار کرد: همکاری‌های لازم در جهت تکمیل فازهای قبلی طرح سامانه سخت افزاری و نرم افزاری طرح مکانیزه ناوگان حمل و نقل مسافر درون شهری مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفت و ارتقا سخت افزاری و اتمام شرح خدمات موضوع قرار داد پروژه BMS بررسی گردید.

وی در این نشست با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، تسریع در روند ورود اتوبوس‌های جدید که از طریق تعهدات دولت به کلان شهر شیراز اختصاص یافته است و در انتظار تعهدات خودروسازان قرار دارد را در جمع اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور خواستار شد.

در ادامه این نشست مصطفی کیانی رحیمی، عضو ناظر شورا در سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در جریان این نشست به اهمیت افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر شیراز تاکید و تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی علاوه بر اینکه یک خدمت به شهروندان محسوب می‌شود و در ایجاد شغل و بهبود وضعیت اقتصادی خانوار شهری تأثیر بسزایی دارد. لذا با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت رسان در چرخه رونق افزایی بی‌نصیب نمی‌ماند از این رو همکاری و همراهی اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در جهت سرعت بخشیدن به ورود اتوبوس‌های جدید بر اساس تعهدات دولت و ارتقا هوشمندسازی این ناوگان بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر شیراز در حوزه حمل و نقل به جهت بهتر انجام‌دادن رسالت خود در راستای افزایش خدمات حمل‌ونقل عمومی، ترویج خدمات حمل و نقل و فرهنگ استفاده و بهره‌گیری از خدمات زیرساختی حمل و نقل عمومی، سیاست گذاری‌های کلان و بزرگی را برنامه‌ریزی کرده است که قطعاً با افزایش خدمات دولت به این ناوگان در سال جاری و البته حمایت اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور میسر می‌شود.

به گزارش ایمنا، پیگیری و به اتمام رساندن قرارداد فی مابین شهرداری شیراز و اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور در راستای هوشمند سازی و تعیین تکلیف ناوگان حمل و نقل عمومی از اهداف این نشست مشترک به شمار می‌رفت.

کد خبر 747913

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان