Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای افتتاح 227 طرح بزرگ طی 6 ماه پیش رو خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بالغ بر 33 هزار میلیارد تومان در 31 استان کشور به بهره‌برداری می‌رسند.

دکتر اردکانیان در سفر یک روزه به گرمسار اظهار کرد: همه این پروژه‌ها ظرف 6 ماه آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکیدات رییس جمهور در خصوص لزوم تکمیل پروژه‌های حوزه آب و برق تصریح کرد: بعد از تاکیدات رئیس‌جمهور و پویش شکل گرفته در مهرماه امسال تلاش برای تکمیل پروژه‌ها بیشتر شده به طوری که امروز علاوه بر استان سمنان در استان‌های قم، ایلام، آذربایجان غربی، یزد و کرمان نیز افتتاح پروژه داشتیم.

وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای افتتاح 10 سد بزرگ در 6 استان کشور خبر داد و گفت: با افتتاح این سدها 745 میلیون مترمکعب آب تنظیم‌شده به ظرفیت آب تنظیم شده‌ی کشور اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها 26 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در چهار استان با جمعیت بالای 1.5 میلیون نفر را تحت‌پوشش خواهند داشت.

اردکانیان از برنامه‌ریزی برای اتصال بیش از یک‌هزار و 100 روستا به شبکه آب سالم خبر داد و افزود: طی 6 ماهه آینده یک‌هزار و 124 روستای دیگر با جمعیتی بیش از 726 هزار نفر به شبکه آب سالم وصل خواهند شد.

قول وزیر در خصوص حق‌آبه کشاورزان ایوان‌کی از پساب تهران

این عضو کابینه با اشاره به حجم بالای عملیات‌های اجرایی این وزارتخانه برای بهره مندی روستاییان از آب سالم خاطرنشان کرد: طی این 6 ماه به طور میانگین روزی 6 روستای کشور به شبکه آب سالم و پایدار کشور متصل خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه‌های وزارت نیرو در استان سمنان تصریح کرد: هم اکنون در این استان 111 پروژه بزرگ با سرمایه‌گذاری یک هزار و 600 میلیارد تومانی در بخش‌های آب و برق و فاضلاب در دست اجرا است.

وی از تلاش برای بازگشت حق‌آبه همه کشاورزان خبر داد و اظهار کرد: در خصوص حق‌آبه کشاورزان ایوان‌کی نیز  اطمینان می‌دهیم که این حق را برگردانیم ضمن اینکه حق آبه کشاورزان ایوان‌کی از محل پساب نیز تامین خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبرسانی به روستاها گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات در خصوص پروژه توسعه فیبر نوری (نجما) در استان تا پایان شهریور ماه 22 هزار و 344 خانوار در شهرهای ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، تفت، مهریز، میبد ، شاهدیه و یزد تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

مدیر مخابرات گفت: پیش بینی می شود با اجرای این پروژه تا پایان شش ماهه ی سال جاری  8 هزار و 620 مشترک اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری با پهنای باند بالای 50Mb/s به این پروژه متصل شوند.

گفتنی است تاکنون 9 هزار و452 مشترک تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری و تعداد 4 هزار و 361 مشترک اینترنت پرسرعت (تانوما) در سطح استان دایر شده است.

دیگر خبرها

  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم