Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از ورزش های پرطرفدار، بدنسازی است. آموزش حرکات بدنسازی و نحوه صحیح انجام هر حرکت بسیار مهم و تاثیر چشمگیری در پیشرفت بدن دارد. در زیر علاوه بر آموزش حرکات، نکات بسیار مهم و مفیدی در مورد ورزش و نحوه ورزش کردن برای قصد های مختلف را بیان کرده ایم.

طرفداری- یکی از مهم ترین اصول ورزش بدنسازی و پرورش اندام در هر نوع و سبک آن، انجام دادن صحیح تمرینات و حرکات آن است چراکه اگر حرکات را به دقت انجام ندهیم نه تنها مشکلاتی چون مصدومیت پدید می آید بلکه نتیجه دلخواه را نیز کسب نمی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرفداری پیش از این به دانستن هرآنچه در مورد مکمل های ورزشی و غذایی لازم بود، پرداختیم.

مجموعه کاملی از دانستنی ها در مورد مکمل های ورزشی و غذایی + معرفی

اما در این مطلب برآن شده ایم که مجموعه کامل و دقیق در مورد حرکات بدنسازی و پرورش اندام که بسیار محبوب و مشهور هستند تهیه کنیم. از برنامه و توصیه های ورزشی ورزشکاران بزرگ گرفته تا روش صحیح انجام حرکات همراه با ویدیو های آموزشی. همچنین در زیر می توانید مجموعه ای از بهترین آهنگ های مخصوص بدنسازی را دریافت کنید.

دریافت آهنگ ها

فیلم های آموزشی در لینک های هر بخش قرارداده شده اند.

آموزش حرکات و تمرینات بدنسازی وسایل  مناسب برای ماهیچه بدن لینک مطلب پرس سینه  عضلات سینه

 تقویت عضلات سینه

دمبل، هالتر  دو سر بازو، جلو بازو

بهترین تمرینات برای تقویت بازوها

میله بارفیکس  عضلات پشت و سار شانه انجام حرکت بارفیکس هالتر، ساده پا، کمر اسکوات دستگاه، ساده دو قلو، چهار سر، پا

کامل ترین برنامه برای تقویت عضلات ساق پا

هالتر، دمبل  سر شانه، کول پرس شانه دمبل، هالتر دست، بازو، ساعد تقویت مچ دست هالتر  پا، پشت ، کمر لیفت مرده هالتر، دمبل   سینه پرس سینه ( بخش اول / بخش دوم) وزنه ، ساده پا، زانو، مچ، پا

راه های افزایش قدرت زانو و مچ پا

وزنه  سینه پرس سینه ساده  سینه، دست، سر شانه، کمر شنای سوئدی ساده شکم، پشت اشتباهات رایج در تقویت شکم ساده  شکم، پشت

نحوه انجام 100 شنا بدون وقفه

ساده، وزنه  پا، زانو، چهار سر ران تقویت پا - وسایل

10 ابزار کم هزینه ورزشی

ساده، وزنه  پشت، کمر تقویت کمر ساده ساده 50 شنای سوئدی - تمام بدن گرم کردن قبل از ورزش - بانوان بدنسازی بانوان ساده، وزنه  دست، پشت بازو پشت بازو ساده  عضلات، تاندون، مغز حرکات کششی     تاثیر سرعت در تمرینات با وزنه اشتباهات عمومی و نکات لازم در بدنسازی برنامه ورزشی و غذایی و توصیه ورزشکاران حرفه ای نوع ورزش  ورزشکار لینک مطلب فوتبال، آمادگی بدنی کریستیانو رونالدو برنامه غذایی و تمرینی رونالدو بدنسازی جان سینا برنامه بالا تنه کشتی کچ، آمادگی بدنی براک لزنر برنامه تمرینات کششی بدنسازی و کلی راک(دووین جانسون) برنامه انگیزشی فوتبال، آمادگی بدنی کریستیانو رونالدو فیزیولوژی رونالدو بدنسازی، آمادگی بدنی -- برنامه افزایش حجم در 4 هفته فوتبال -- تمرین فوتبالیست ها افزایش و کاهش وزن افزایش / کاهش وزن روش لینک مطلب کاهش وزن ورزش هوازی ورزش هوازی و چربی شکم کاهش وزن دویدن دویدن و کاهش وزن کاهش وزن پیاده روی

کاهش دور کمر با پیاده روی

کاهش وزن ورزش تاثیر ورزش بر کاهش وزن افزایش وزن ورزش تاثیر ورزش بر چاق شدن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ ­اسماعیل عجم افزود: انجمن‌های علمی و کمیته تحقیقات دانشجویی همواره می‌بایست در تعامل با یکدیگر و دوشادوش هم در مسیر گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی حرکت کنند. وی گفت: در راستای نقش آفرینی علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و ضرورت جهش علمی و تحقیقاتی کشور و ظرفیت توسعه انجمن‌های علمی دانشجویی در تامین این هدف با توجه به تقویت اعتبارات کمیته‌های تحقیقات دانشجویی در دولت مردمی، طی تفاهمنامه‌ای میان معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت مقرر شد از این پس از اعتبارات کمیته‌های تحقیقات در حمایت مالی برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن‌های علمی استفاده حداکثری شود. این مقام مسوول افزود: از آنجایی که جهش تولید از طریق توسعه تولیدات علمی امکانپذیر خواهد بود، از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی خواسته شده شورای مرکزی انجمن‌های علمی را در زمینه نگارش مقالات علمی و پژوهشی راهبری کنند. مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت اظهار کرد: از عرصه‌های پنجگانه فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی می‌توان به فعالیت‌های علمی و پژوهشی از یک سو و فعالیت‌های نوآورانه از سوی دیگر اشاره کرد لذا دانشجویان علاقه مند می‌توانند از این فرصت بی سابقه نهایت حسن بهره برداری را در جهت ارتقای علمی خود و دیگر عزیزان داشته باشند. ضمنا در این طرح مشترک اولویت استفاده از دانشجویان به عنوان همکار پژوهشی، بر اساس یکی از مشخصات ذیل است: دانشجویان نخبه، دانشجویان مقطع دکتری و دانشجویان متاهل عجم ابراز امیدواری کرد، با عنایت خداوند متعال، مشارکت وسیع دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و اهتمام همکاران دو معاونت در دانشگاهها، اتفاقات مثمر و بی سابقه‌ای را در ارتقای دانش و پژوهش جامعه شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • ارائه آخرین دستاورد‌های علمی در زمینه تولید گندم
  • طرز تهیه کروسان خانگی ساده، مرحله به مرحله با تمام نکات (فیلم)
  • ال‌کلاسیکوی سرنوشت‌ساز؛ تکلیف لالیگا مشخص می‌شود
  • هزینه و نکات حیاتی درباره تعمیر گیربکس‌های سانگ یانگ به زبان ساده