Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:51:48 GMT

آموزش خانواده باعث تقویت الگوی صحیح زندگی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۰۳۲

آموزش خانواده باعث تقویت الگوی صحیح زندگی می‌شود

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: آموزش خانواده باعث تقویت الگوی صحیح زندگی می‌شود.

محمد مهرافزون در نشست مدرسان آموزش خانواده بروجرد، اظهار کرد: این جلسات باید طوری برنامه‌ریزی شوند که تجربیات همکاران به یکدیگر منتقل شوند و کارایی مثبت و مفیدی را برای بازدهی هرچه بهتر و باکیفیت‌تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برنامه‌های آموزش خانواده پایه و اساس تربیت دانش‌آموزان در مدارس است و باید با برنامه‌ریزی مدون، کاربردی و تخصصی برای مدرسان بتوانیم در بهبود کیفیت‌بخشی به آموزش خانواده گام صحیح و هدف‌داری برداریم.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: آموزش خانواده از اهداف مهم تعلیم و تربیت بوده و در سند تحول بنیادین به آن تأکید فراوان شده است.

مهرافزون اضافه کرد: برپایی جلسات آموزش خانواده با توجه به آسیب‌های گوناگون اجتماع که اولیا و دانش‌آموزان را تهدید می‌کند در مدارس بسیار مهم و حیاتی است.

وی بیان کرد: آموزش خانواده صحیح باعث تقویت الگوی صحیح زندگی کردن می‌شود و هدف از آموزش خانواده هم‌اندیشی و یاری ‌رساندن به اولیا در جهت تربیت درست فرزندان است و مدیران در مدارس باید به‌صورت دقیق پیگیر برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده باشند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ادامه داد: آموزش خانواده هدفمند و نظام‌مند باعث تقویت و پویایی خانواده‌ها و دانش آموزان می‌شود.

مهرافزون عنوان کرد: مدرسین آموزش خانواده باید خود را به علم روز مجهز و با موضوعات مختلف به‌صورت کاملاً تخصصی برخورد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در آئین کلنگ زنی مدارس گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید بهترین محیط برای آنان فراهم شود.

حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: در راستای حمایت از دانش آموزان و توجه به بحث آموزش نیاز است بستر کار با امکانات مناسب در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام موحد اظهار کرد: با توجه به دغدغه ما و همه مسؤولان این کارهای ماندگار صورت گرفت که فرزندان ما از نعمت تحصیل برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: با احداث این مدارس و بهره‌برداری از آن‌ها، دانش‌آموزان روستاهای چنگلوا، ده ابراهیم و آبچندار از فضای آموزشی جدید و نوساز بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6063070

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟