Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:29:25 GMT

پلاتینی: VAR زباله است!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۱۵۳

پلاتینی: VAR زباله است!

میشل پلاتینی، اسطوره فوتبال فرانسه، انتقاد شدیدی نسبت به فناوری VAR مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های اخیر فناوری VAR حواشی بسیار زیادی را در فوتبال اروپا ایجاد کرده است. این فناوری برای کم کردن اشتباهات داوری به کار گرفته شد اما حالا مشکلات جدیدی به وجود آورده است.

 

میشل پلاتینی همواره یکی از مخالفان فناوری VAR بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا دوباره انتقادات شدیدی را نسبت به این موضوع مطرح کرده است. پلاتینی در این باره گفت: " شما به 30 دقیقه زمان نیاز دارید تا ثابت کنید که این فناوری هیچ فایده ای ندارد. من مخالف VAR هستم و فکر میکنم که این فناوری مثل یک زباله است."

 

 

 

 

پلاتینی در سال 2015 و در حالی که ریاست یوفا را بر عهده داشت با مشکلاتی روبه رو شد که منجر به محرومیت او شد. پلاتینی در ادامه گفت: "در 64 سالگی برای یک ماجراجویی پایانی وقت دارم اما اصلا نمی توانم اشتباه کنم. من یک ماه سخت را پشت سر گذاشتم و بعد از آن تصمیم گرفتم که از خودم دفاع کنم. پس از تبرئه شدن در دادگاه سوئیس حالا فرصت این را دارم که به خوبی درباره آن اتفاقات صحبت کنم."

پلاتینی یوفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پلاتینی یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم الکویت کویت که صابر کاظمی قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد و تا کنون یک جام داخلی کویت را از دست داده است. حالا به نظر می‌رسد تانر آتیک سرمربی ترکیه ای الکویت به فکر جذب یک قطر پاسور دیگر است.

فرناندو هرناندز کوبایی که در این فصل با تیم پاناتینایکوس یونان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده است حالا هدف باشگاه الکویت کویت برای جانشینی صابر کاظمی خواهد بود. فرناندو هرناندز و تانر آتیک سابقه همکاری در باشگاه هالک بانک آنکارا را با هم دارند و احتمالا این همکاری در تیم الکویت کویت نیز شکل خواهد گرفت.

باید دید سرنوشت صابر کاظمی پس از حضور فرناندو هرناندز در تیم الکویت کویت چه خواهد شد. احتمالا او از این تیم جدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • هیچ فناوری بدون مبنای هستی‌شناسانه نیست
  • من تا پایان فوتبالم در رئال می‌مانم
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • گچ دست بیرانوند باز شد
  • خبر خوش به سرخ ها در خصوص بیرانوند
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • شاید آقامحمدی حالا به استقلال بیاید!