Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، Airbnb حامی مالی با کمیته بین المللی المپیک قراردادی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار به ثبت رساند و در توماس باخ رئیس این مجموعه جهانی نیز در کنفرانس خبری از این درباره با این موضوع سخن گفت.

این تفاهم نامه قرار است از المپیک ۲۰۲۰ توکیو آغاز شود و شامل تمام بازی‌های المپیک تابستانی و زمستانی ۲۰۲۲ پکن، ۲۰۲۴ پاریس، ۲۰۲۶ میلان – کورتینا و ۲۰۲۸ لس‌آنجلس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است تا این کمپانی با نام Airbnb که کارش اجاره منازل خصوصی است کمیته ملی المپیک را در مسیر برگزاری این دیدار‌های و رقابت‌ها یاری دهد.

شنیده‌ها نیز حاکی از آن است که قرار است، کمپانی Airbnb حامی کمیته بین المللی پارالمپیک نیز باشد.

بیشتر بخوانید:حق پخش بازی‌های المپیک تا سال ۲۰۳۲ به ژاپنی‌ها رسید

انتهای پیام/

آخرین اخبار از برگزاری دیدار های المپیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سناتور تام کاتن به همراه 26 نفر از همکاران جمهوری‌خواه خود با ارسال نامه‌ای به مریک گارلند، دادستان کل و میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش، خواستار ایجاد نظم در دانشگاه‌ها شدند که در آنها اعتراضات حامی فلسطین برگزار می‌شود.
 
این نامه در حالی منتشر شد که مقامات در تلاش برای خنثی کردن تظاهرات‌هایی هستند که در اعتراض به جنگ مداوم اسرائیل در غزه در تعدادی از دانشگاه‌های ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دانشگاه ییل برگزار شد.
 
در این نامه آمده است: «شما باید برای بازگرداندن نظم و محافظت از دانشجویان یهودی در محوطه دانشگاه ما اقدام کنید.»
 
سناتورها از گارلند و کاردونا خواستند تا روز چهارشنبه (امروز) در مورد تلاش‌ها برای محافظت از دانشجویان یهودی اطلاعاتی را ارائه کنند.
 
بیش از 130 نفر در طول شبانه روز در دانشگاه نیویورک در منهتن در جریان اعتراضات حامی فلسطین دستگیر شدند. همچنین 45 نفر دیگر در دانشگاه ییل در نیوهیون، کنکتیکت دستگیر شدند.
 
تظاهرکنندگان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها از حمایت از اسرائیل صرف نظر و حمله این رژیم به غزه را محکوم کنند.
 

دیگر خبرها

  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان