Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:58:11 GMT

​کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در ۵ استان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۲۰۳

​کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در ۵ استان برگزار شد

به گزارش «ایثار»، حمیدرضا حبیب الهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد در استان مرکزی گفت: این کمیسیون در روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه با حضور هشت پزشک متخصص، یک دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد.
وی ادامه داد: در این کمیسیون از مجموع ۲۰۰ نفر از مدعوین، ۱۶۵ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند و ۴۴ نفر از متقاضیان مشمول افزایش درصد جانبازی و ۱۷ نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ۶۴۲ پرونده، ۵۴۱ پرونده در استان فارس
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص بررسی پرونده‌های حق پرستاری استان فارس گفت: این کمیسیون در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه با اعزام تیم تخصصی تشکیل شد و پس از بررسی ۶۴۲ پرونده، ۵۴۱ پرونده طبق ماده ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مشمول دریافت حق پرستاری دائم و هشت پرونده طبق ماده ۲۲، مشمول حق پرستاری دائم شدند، ۲۷ پرونده نیز جهت تکمیل مدارک عودت داده شد.

بررسی ۵۴۰ پرونده مربوط به ماده ۲۶ در استان خراسان رضوی
حبیب الهی در مورد بررسی پرونده‌های حق پرستاری استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت: این کمیسیون در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه با اعزام تیم تخصصی تشکیل شد، از میان بررسی ۵۴۰ پرونده مربوط به ماده ۲۶، ۱۳ نفر مشمول دریافت حق پرستاری موقت و از ۸۱ پرونده مربوط به ماده ۲۲، ۱۰ نفر مشمول حق پرستاری موقت شدند، هفت پرونده نیز جهت تکمیل مدارک عودت داده شد.

حضور ۱۶۱ جانباز و متقاضی در شهرستانهای استان تهران 

وی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد در شهرستان‌های استان تهران گفت: این کمیسیون در پنجشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور هشت پزشک متخصص، یک دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد.
حبیب الهی ادامه داد: در این کمیسیون از مجموع ۲۰۲ نفر از مدعوین، ۱۶۱ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند و ۳۳ نفر از متقاضیان مشمول افزایش درصد جانبازی و پنج نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.

۲۳۷ نفر در استان همدان دعوت شدند
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد در خصوص کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان همدان اظهار داشت: این کمیسیون روز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور هشت پزشک متخصص، یک دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد.
وی افزود: در این کمیسیون از مجموع ۲۳۷ نفر از مدعوین، ۲۲۴ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات حضور یافتند و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند و ۳۷ نفر از متقاضیان مشمول افزایش درصد جانبازی و ۱۶ نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثار و شهادت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ایثار و شهادت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد

 حبیب غزنوی  اظهار کرد: در نامه دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجاز به پذیرش سه دانشجو رشته پرستاری در مقطع دکتری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی دکتری رشته پرستاری کمک بزرگی به ارتقاء جایگاه دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های بزرگ سیستان و بلوچستان است و در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۴۰۲ عضو هیات علمی دارد.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته چندین رشته در مقاطع تحصیلی مختلف، بخصوص در مقطع دکتری و تخصص از جمله گوش و حلق بینی و اندو به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزوده شده که ماحاصل تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقاء حوزه آموزش بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • اعلام جزئیات کاهش ساعت کار هفتگی
  • ۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان/ ترمیم کارانه پرستاری