Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@03:48:32 GMT

از شایعه تا واقعیت خیابان‌های امروز شیراز

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۲۳۲

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس اوضاع امروز در خیابان‌های شهر شیراز را عادی و طبیعی عنوان کرد و گفت: هیچگونه ناامنی در هیچ گوشه استان فارس در حال حاضر وجود ندارد. تاریخ انتشار: 16:45 - 27 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۹۴۷

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علیرغم ادعاهای رسانه‌های بیگانه مبنی بر ناآرامی‌های شدید امروز در شیراز، پیگیری‌های خبرنگار میزان حکایت از دروغ بودن این ادعاها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس که امروز در سطح شیراز حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اوضاع امروز در خیابان‌های این شهر را عادی و طبیعی عنوان کرد و گفت: روال عادی زندگی مردم در جریان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی با بیان اینکه هیچگونه ناامنی امروز در هیچ گوشه استان فارس در حال حاضر نداریم، گفت: با معدود اغتشاشگران که به اخلال نظم و امنیت عمومی اقدام کرده‌اند، برخورد قاطع و قانونی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: وضعیت بازار تهران عادی است

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: در زمینه برخورد با اغتشاشگران، شعب ویژه تعیین شده و با شدت و قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان فارس شیراز گرانی بنزین اعتراضات گرانی بنزین رئیس کل دادگستری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز