Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت از هرگونه اقدام تورم‌زا که منجر به افزاش قیمت مسکن شود خودداری می‌کند، گفت: دلیل ثبت نام در طرح اقدام ملی ساخت مسکن شناسایی متقاضیان واقعی و برنامه‌ریزی بر اساس میزان استطاعت مالی آنهاست.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد اسلامی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران حج تمتع 98در باشگاه فرهنگی هواپیمایی جمهوی اسلامی (هما)‌ در جمع خبرنگاران درباره زمرمه افزایش قیمت وام مسکن ملی افزود:‌ هیچ گونه افزایش مبلغی در این وام رخ نداده و دولت از هر گونه اقدام تورم زا در بحث مسکن خودداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت:‌ دلیل ثبت نام مسکن ملی نیز شناسایی متقاضیان واقعی و محلات هدف است.
وزیر راه از ثبت نام 15هزار نفر در دور نخست ثبت نام مسکن ملی خبر داد و بیان داشت: در برخی شهرها مثل قم آنقدر متقاضی زیاد بود که باید مجدد زمین آماده سازی شده و ثبت نام انجام شود، بر این اساس ثبت نام مسکن ملی تا پایان امسال ادامه خواهد یافت.
وی درخصوص زمان ثبت نام تهرانی ها در مسکن ملی اظهار داشت:‌ تهرانی ها تا آخر آذر در این طرح مشارکت داده خواهند شد، در تهرانسر واحدهایی در حال ساخت است و در شهرهای جدید نیز برای تهرانی‌ها ظرفیت‌های جدیدی برنامه‌ریزی شده است.
اسلامی درباره سهمیه وانت بارها و تاکسی های عمومی بین شهری بعد از سهمیه بندی بنزین نیز گفت:‌ به هر گونه وسیله نقلیه در خدمت مردم سهمیه بندی بنزین تعلق می گیرد، حتی اگر نام آن وسیله نقلیه به‌طور سهوی اعلام نشده باشد.
وزیر راه تاکید کرد: هر گونه افزایش قیمت کرایه در بخش مسافری و باری به بهانه سهمیه بندی بنزین جرم بوده و با آن برخورد می شود.
وی افزود: سواری های بین شهری 750لیتر بنزین ماهانه دریافت می کنند و علاوه بر سهمیه آذر، سهمیه هفته پایانی آبان را به زودی دریافت خواهند کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : تنظیم‌گری بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ضروری است.

وی با اشاره  به این نکته که دولت باید فقط برای متقاضیانی که قرارداد بسته‌اند، مسکن بسازد اظهار داشت : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  شفافیت قوای سه گانه باید تعیین تکلیف شود 

 تصریح کرد : قانون‌گذاری در شرایط تورمی نیازمند بازنگری است.

وی در پایان تاکید کرد :  دو مرحله‌ای کردن بودجه اشکالاتی دارد و باید به ساز و کار قبلی برگردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟
  • اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم
  • دولت مراقب تله‌های ارزی باشد