Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فتاحی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: امروز با رای اکثریت مجمع، رییس هیات والیبال خراسان رضوی انتخاب شد تا پس از ۱۴ ماه ثبات در این مجموعه برقرار شود.

وی حال و هوای این روزهای والیبال را "انتخاباتی" عنوان کرد و اظهار داشت: همانند آنچه پیشتر اعلام شده است کماکان ۶ نامزد برای حضور در انتخابات رییس فدراسیون تایید صلاحیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: آقای داورزنی از معاونت وزیر ورزش و جوانان استعفا داده‌اند و هم اکنون یکی از نامزدهای کسب کرسی ریاست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی هستند.

فتاحی افزود: فدراسیون والیبال براساس اعلام نهادهای بالا دستی باید تعهدات مالی خود را از تیم‌ها استیفا می‌کرد و نماینده خراسان رضوی در دقیقه ۹۰ به مسابقات لیگ برتر وارد شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با لطف و مساعدت مسئولان استان و غنای مالی حامیان ورزشی در این استان پای حامیان مالی به حمایت از تیم‌های باشگاهی باز شده و تعداد نمایندگان خراسان رضوی در لیگ بیشتر شود.

انتخابات ریاست فدراسیون والیبال قرار است چهارشنبه ۲۹ آبان برگزار شود.

هفته گذشته فدراسیون والیبال محمود افشاردوست، محمدرضا داورزنی، افشین داوری، محمدرضا رشیدی، احمد سعادتمند و امیرحسین منظمی را به عنوان نامزدهای احراز صلاحیت‌ شده، منتشر و اعلام کرد اسامی سایر نامزدها در صورت اعلام مراجع ذیصلاح به این لیست افزوده خواهد شد.

برچسب‌ها لیگ برتر محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال خراسان رضوی لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال خراسان رضوی لیگ برتر والیبال لیگ برتر محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال خراسان رضوی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود

تیم شهرداری ارومیه در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل شهداب به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ چهارشنبه شب، هشتم فروردین به مصاف هم رفتند.

این دو تیم در حالی روبروی هم قرار گرفتند که شهداب در بازی اول برنده از زمین مسابقه بیرون آمده بود.

شاگردان عبدالرضا علیزاده توانستند امشب با حساب سه بر دو (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۴، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲) برنده شوند تا بازی سوم تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی لیگ برتر را تعیین کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • سلامت: فوتبالی نه ولی تراکتوری‌ام
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه