Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:40:26 GMT

واکنش سازمان لیگ به شایعه تعویق بازی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۲۶۰

واکنش سازمان لیگ به شایعه تعویق بازی‌ها

سرپرست مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد برنامه‌ای برای تغییر زمان بازی‌های این هفته لیگ برتر ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به لغو رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، فوتبال بانوان و والیبال، این شایعه وجود داشت که ممکن است بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال که از روز پنج‌شنبه آغاز خواهد شد نیز لغو شود ولی سرپرست سازمان لیگ به این شایعه واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سهیل مهدی» در این باره به ایرنا گفت: برنامه‌ای برای تعویق برنامه بازی‌های هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران وجود ندارد.

او ادامه داد: اگر تصمیم به تعویق بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر گرفته شود، این اتفاق افتاده و به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره درخواست باشگاه استقلال مبنی بر به تعویق انداختن بازی این تیم مقابل نساجی مازندران، ابراز کرد: درخواست باشگاه استقلال به صورت مکتوب پاسخ داده شده و مدیران این تیم می‌توانند در این‌باره اظهار نظر کنند.

گفتنی است، آبی‌ها طبق برنامه باید در روز دوشنبه هفته آینده در یازدهمین مسابقه فصل خود در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برود که باشگاه استقلال در تلاش برای تغییر زمان این دیدار است.

سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس