Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:50:30 GMT

پلاتینی: کمک داور ویدئویی یک «کابوس محض» است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۳۲۴

پلاتینی: کمک داور ویدئویی یک «کابوس محض» است

رییس اسبق اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اظهار داشت: VAR برای آنکه توضیح دهد چرا قادر به حل مشکل مربوط به یک صحنه نیست، به ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

وی ادامه داد: این فناوری تصمیمات را وارونه می‌کند؛ به شخصه مخالف آن هستم؛ فکر می کنم VAR یک فناوری سراسر بی‌مصرف و آشغال است و متاسفانه نمی‌توانیم به عقب برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوفا به تازگی استفاده از فناوری پخش مجدد ویدئویی را نیز به رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اضافه کرده است.

پلاتینی پس از اتمام دوران محرومیت ۴ ساله‌اش در اکتبر سال جاری، از اعتقاد خود مبنی بر تواناییش برای نقش آفرینی در فوتبال پرده برداشت.

اسطوره تیم ملی فرانسه که سه بار توپ طلا را به خانه برده انتظار می‌رفت در سال ۲۰۱۶ جانشین «سپ بلاتر» در فیفا شود اما چند ماه بعد به شکلی عجیب بی‌آبرو شد.

وی در این خصوص افزود: در ۶۴ سالگی، این فرصت را دارم تا آخرین ماجراجویی خود را در فوتبال تجربه کنم اما هیچ جایی برای اشتباه ندارم و باید به خوبی در مورد این موضوع فکر کنم. در فیفا کسی من را به عنوان رییس نمی‌خواست اما می‌خواستم از فوتبال دفاع کنم و تنها فوتبالیستی بودم که می‌توانست رییس فیفا شود.

پلاتینی در پایان تاکید کرد که در حال حاضر هیچ ارتباطی با بلاتر یا «جیانی اینفانتینو» ریبیس کنونی فیفا ندارد.

برچسب‌ها میشل پلاتینی اتحادیه فوتبال اروپا فناوری کمک داور ویدئویی فیفا تیم ملی فرانسه سپ بلاتر جیانی اینفانتینو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میشل پلاتینی اتحادیه فوتبال اروپا فناوری کمک داور ویدئویی فیفا تیم ملی فرانسه سپ بلاتر جیانی اینفانتینو میشل پلاتینی اتحادیه فوتبال اروپا فناوری کمک داور ویدئویی فیفا تیم ملی فرانسه سپ بلاتر جیانی اینفانتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس...

حزب الله در پاسخ به شهادت یکی از رزمندگانش پایگاه راه بردی صهیونیستارو در شمال سرزمین های اشغالی با پهباد انتهاری هدف قرار داد.این پهبادها با عبوراز پدافند هوایی رژیم صهیونیستی اهداف خود را با موفقیت منهدم کرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074080 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کابوس...
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس