Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: برای تامین بنزین سرویس‌های مدارس استان بوشهر باید اطلاعات این خودروها در سامانه ثبت شود تا طبق مصوبه دولت سهمیه بنزین برای آنها در نظر گرفته شود. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر سعید زرین‌فر ظهر امروز در نشسست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر برگزاری جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر در استان بوشهر اظهار داشت: در جلسه قبلی تنظیم بازار استان بوشهر برای سهمیه بنزین برخی وسائل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله آژانس‌های تاکسی تلفنی‌، سرویس‌های مدارس و یا خودروهای وانت‌بار نگرانی وجود داشت که با تخصیص سهمیه بنزین این مشکل برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه برای خودروهای وانت‌بار افزایش سهمیه اختصاص یافته است افزود: برای جلوگیری از هرگونه افزایش نرخ‌ کرایه‌های حمل و نقل ناوگان عمومی باری و مسافری، نظارت بر آنها افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر تامین  بنزین قایق‌های صیادی  استان گفت: برای تامین سهمیه بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر پیگیری‌های لازم در حال انجام است که به‌زودی به نتیجه می‌رسد و  در نشست بعدی نهایی و اعلام می‌شود.

زرین‌فر با اشاره به گزارش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر در تامین سوخت مورد نیاز خودروها تصریح کرد: ذخیره سوخت مناسبی در استان بوشهر وجود دارد و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

20 پرونده افزایش نرخ حمل‌و نقل در تعزیرات حکومتی استان بوشهر تشکیل شد جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات به همه صنوف استان بوشهر ابلاغ شد قیمت انواع میوه، مواد پروتئینی و حبوبات در بوشهر؛ دوشنبه27 آبان‌ماه + جدول

وی، شرایط وجود کالاهای اساسی در استان بوشهر را مطلوب دانست و افزود: بر اساس گزارش اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در تامین کالاهای مورد نیاز جامعه به ویژه کالاهای اساسی هیچ نگرانی و مشکلی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر  با بیان اینکه به بخش‌هایی که خدمات لازم به جامعه ارائه می‌دهند سهمیه سوخت دریافت می‌کنند تصریح کرد: با توجه به تامین سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و برون شهری، به هیچ وجه قیمت و نرخ جابه‌جایی مسافر و کالا افزایش نمی‌یابد و از طریق تعزیرات و واحدهای بازرسی  صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر کنترل و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

زرین‌فر تاکید کرد: اجازه داده نمی‌شود هیچ کالا و یا خدماتی در جامعه از جمله هزینه‌های حمل و نقل افزایش یابد.

وی، با اشاره به هماهنگی برای حل مشکلات سرویس‌های مدارس گفت: براساس هماهنگی انجام شده قرار است برای تامین بنزین سرویس‌های مدارس بر اساس ثبت این سرویس‌ها در سامانه سپهند بنزین آنان تامین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: براساس هماهنگی انجام شده قرار است در تمام شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل شود با همین نگاه و روال حل مشکلات  جامعه را مورد توجه قرار دهند.

زرین‌فر نظارت دائم و شبانه‌روزی بر قیمت کالا و خدمات را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: بر این اساس بر قیمت کالا و خدمات نظارت و بازرسی شبانه‌روزی انجام و با متخلفان از سوی دستگاه‌های ذیربط برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/190/ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی گفت: آسمان مناطق مختلف استان طی امروز عمدتا ابری خواهد بود و بارش‌های قابل توجهی انتظار نمی‌رود.

وی افزود: این شرایط جوی در برخی مناطق از جمله ارتفاعات با رگبار‌های ضعیف و پراکنده باران و رعد و برق همراه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان بابیان اینکه از فردا تا اوایل هفته آینده آسمان صافی برای اغلب مناطق استان پیش بینی شده است، ادامه داد: سرعت وزش باد به ویژه بعدازظهر امروز و فردا افزایش می‌یابد و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می‌رسد.

قدیمی گفت: طی شبانه روز گذشته ایستگاه قیدار با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گیلوان با ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بوده اند.

وی افزود: تا روز پنجشنبه این هفته هوای خنکی در نواحی مختلف استان مستقر خواهد بود و از روز جمعه مجددا دما‌ها به طور نسبی افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • استفاده از هوش مصنوعی در حوزه انرژی اتمی افزایش می‌یابد
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر