Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:13:46 GMT

کشف اقلام دندانپزشکی قاچاق در فرودگاه امام(ره)

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۵۱۰

کشف اقلام دندانپزشکی قاچاق در فرودگاه امام(ره)

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارشات مردمی در خصوص بار همراه مسافر در پی نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی برگزار شده در کشور چین، بازرسی شبانه روزی طی ۹ روز متوالی توسط کارشناسان تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت پذیرفت.

در این بازرسی ها، ۲۰۰ کیلوگرم اقلام دندانپزشکی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال که از طریق خطوط هوایی کشور به صورت مسافری و در قالب چمدان و کیف دستی وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شده بود، جمع آوری و پس از طی روال قانونی به مراجع ذی ربط ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4775390 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: دندانپزشکی کالای قاچاق فرودگاه امام دانشگاه علوم پزشکی ایران دیابت وزارت بهداشت دارو سرطان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درمان ناباروری آلودگی هوا ریسک بیماری قلبی افسردگی ارتودنسی سازمان بیمه سلامت موسسه محک چاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با شناسایی انبار نگهدارنده آرد قاچاق، ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق به وزن ۱۶ تن در شهر کوزران شهرستان کرمانشاه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ پنجشنبه سی ام فروردین _ در جمع خبرنگاران پیرامون جزئیات کشف و ضبط آرد قاچاق در کوزران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس کرمانشاه مبنی بر وجود مقدار زیادی آرد قاچاق در بخش کوزران به سرعت عازم محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار محل نگهداری آردهای قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران در بازرسی‌های انجام شده ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق ۴۰ کیلوگرمی جمعاً به وزن ۱۶ تن که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف کردند.

وی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کد خبر 745806

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • شرایط بهتر موجودی کیت‌های آزمایشگاهی در کشور/مرجع سلامت حامی تولید داخل
  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل