Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:53:12 GMT

تکذیب افزایش سقف وام مسکن

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۵۳۵

تکذیب افزایش سقف وام مسکن

وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش سقف وام مسکن گفت: هر اقدامی که تورم‌زا باشد را انجام نمی دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد اسلامی، امروز در حاشیه مراسم تقدیر از دست اندرکاران حج تمتع ۹۸ در جمع خبرنگاران در خصوص سهمیه سوخت خودروهای بین شهری گفت: هر کسی با هر وسیله ای به مردم خدمت می کند سهمیه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اسم آن برده نشده به معنی آن نیست که سهمیه نداشته باشد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی ۷۵۰ لیتر برای سهمیه آذرماه خودروهای سواری کرایه بین شهری در نظر گرفته ایم، سهمیه آبان هم دارند.

وی درباره افزایش سقف وام مسکن گفت: ما باید کاری کنیم که جامعه هدف ما در خرید مسکن توانمند شوند و کارهایی که تورم زاست انجام نمی دهیم.

اسلامی درباره طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: در سه استان اول، ۱۵ هزار نفر ثبت نام کرده اند که ظرفیت قم به سرعت پر شد و باید زمین مجددا برای متقاضیان جدید در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام طرح ملی مسکن تا آخر امسال ادامه دارد یادآور شد: شهر تهران نیز ظرفیت ثبت نام دارد و برنامه اقدام ملی را ابتدا از تهران و با حضور رئیس جمهور آغاز کردیم. سایر کلانشهرها نیز سهمیه دارند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این برنامه با دقت در حال انجام است و آماری که در اختیار وزارت راه و شهرسازی است، آمار فرضی نبوده و آمار دقیقی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه بانک مسکن به بانک مرکزی درخواست داده وام قابل انتقال از سازنده به خریدار است. بنابراین جامعه هدف ما مهم است. اگر جامعه هدف نتواند قسط بدهد از دور خارج می شود. در حالی که می خواهیم قشر متوسط به پایین را توانمند کنیم.

بیشتر بخوانید: فراهم شدن خانه‌دار شدن اقشار متوسط و کم درآمد آخرین جزییات تسهیلات وام خرید مسکن از زبان وزیر راه و مسکن

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک مرکزی تورم جامعه راه و شهرسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد