Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:33:12 GMT

کشف حدود ۲۶ تن چوب قاچاق در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۵۴۸

کشف حدود ۲۶ تن چوب قاچاق در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی کامیاران در ایست بازرسی شهید میرجلیلیمحور کامیاران - کرمانشاه به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آنها را طی یک عملیات متوقف کردند.

سردار علی آزادی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۲۶ تن چوب گردوی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند گفت: کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را  بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران پلیس شهرستان سروآباد نیز در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور سنندج - مریوان و در ایست و بازرسی شهید کریمی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از کامیون مورد نظر ۱۰۰ کارتن چای خارجی فاقد مجوز به وزن بیش از یک تن کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی چای کشف شده را بیش یک میلیارد و۲۰۰میلیون ریال برآورد کردند.

برچسب‌ها کردستان قاچاق چوب سروآباد کالای قاچاق انتظامی کامیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان قاچاق چوب سروآباد کالای قاچاق انتظامی کامیاران کردستان قاچاق چوب سروآباد کالای قاچاق انتظامی کامیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️سرهنگ پرویز عالیشاه گفت: ماموران انتظامی متوجه شدند راننده یک دستگاه خودرو در محدوده جنوب شهرستان سمنان در حال جمع آوری چوب تاغ قاچاق است .

وی افزود : ماموران گشت کلانتری ۱۲ مسکن مهر به همراه کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی به محل اعزام شدند و راننده دستگیر شده و در خودرواش  ۳۰۰ کیلو گرم چوب تاغ کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تصریح کرد: چوب‌ها تاغ در اجرای دستور قضایی تحویل یگان حفاظت منابع طبیعی شد و متهمان روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران
  • کشف بیش از ۱۰ تُن البسه تاناکورای قاچاق در کامیاران
  • کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه تاناکورا قاچاق در کامیاران
  • کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بردسیر