Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر در نشسست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر برگزاری جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر در استان بوشهر بیان کرد: در جلسه قبلی تنظیم بازار استان بوشهر برای سهمیه بنزین برخی وسائل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله آژانس‌های تاکسی تلفنی، سرویس‌های مدارس و یا خودرو‌های وانت‌بار نگرانی وجود داشت که با تخصیص سهمیه بنزین این مشکل برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برای خودرو‌های وانت‌بار افزایش سهمیه اختصاص یافته است افزود: برای جلوگیری از هرگونه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل ناوگان عمومی باری و مسافری، نظارت بر آن‌ها افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر تامین بنزین قایق‌های صیادی استان گفت: برای تامین سهمیه بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر پیگیری‌های لازم در حال انجام است که به‌زودی به نتیجه می‌رسد و در نشست بعدی نهایی و اعلام می‌شود.

زرین‌فر با اشاره به گزارش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر در تامین سوخت مورد نیاز خودرو‌ها تصریح کرد: ذخیره سوخت مناسبی در استان بوشهر وجود دارد و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

او شرایط وجود کالا‌های اساسی در استان بوشهر را مطلوب دانست و افزود: بر اساس گزارش اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در تامین کالا‌های مورد نیاز جامعه به ویژه کالا‌های اساسی هیچ نگرانی و مشکلی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه به بخش‌هایی که خدمات لازم به جامعه ارائه می‌دهند سهمیه سوخت دریافت می‌کنند تصریح کرد: با توجه به تامین سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و برون شهری، به هیچ وجه قیمت و نرخ جابه‌جایی مسافر و کالا افزایش نمی‌یابد و از طریق تعزیرات و واحد‌های بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر کنترل و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

زرین‌فر تاکید کرد: اجازه داده نمی‌شود هیچ کالا و یا خدماتی در جامعه از جمله هزینه‌های حمل و نقل افزایش یابد.

او  با اشاره به هماهنگی برای حل مشکلات سرویس‌های مدارس گفت: براساس هماهنگی انجام شده قرار است برای تامین بنزین سرویس‌های مدارس بر اساس ثبت این سرویس‌ها در سامانه سپهند بنزین آنان تامین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: براساس هماهنگی انجام شده قرار است در تمام شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل شود با همین نگاه و روال حل مشکلات جامعه را مورد توجه قرار دهند.

زرین‌فر نظارت دائم و شبانه‌روزی بر قیمت کالا و خدمات را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: بر این اساس بر قیمت کالا و خدمات نظارت و بازرسی شبانه‌روزی انجام و با متخلفان از سوی دستگاه‌های ذیربط برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/م

نظارت دائم و شبانه‌روزی بر قیمت کالا و خدمات را ضروری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد:‌ تعداد مسافر جابه جا شده (با صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۲ به میزان یک میلیون ۳۶۵ هزار و ۷۷۱ نفر به ثبت رسیده است که در مقایسه با سال پیش از آن، ۳۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، غلامرضا کرمی، معاون حمل‌ونقل این اداره کل عنوان کرد: با بررسی جابه‌جایی مسافر طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مشخص می‌شود که میزان جابه‌جایی مسافر در سال ۱۴۰۲ به تعداد یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۷۷۱ نفر با ۲۰۲ هزار و ۷۲۶ سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مناطق مختلف کشور جابه‌جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۶ درصدی روبرو بوده است.

این مسئول ادامه داد: تعداد ناوگان اتوبوسی ۱۲۹، مینی‌بوس۴۵۲ و سواری ۵۱۵ و وی آی پی ۸۵ دستگاه است.

به گفته وی، یک هزار و ۵۰۶ راننده کار جابه‌جایی مسافران را در استان انجام می‌دهند که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ رشد ۴.۶ درصدی داشته است.

رشد ۱۳ درصدی حمل بار

حسن محمدی، رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیز عنوان کرد: بار حمل شده با بارنامه در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۱۸۴۳ هزار تن بود که در مقایسه با سال پیش از آن (۱۰۵۱۸ هزار تن) حدود ۱۳ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی، بیشترین میزان حمل بار به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

همچنین از میزان ۱۱۸۴۳ هزار تن کالای جابه‌جا شده، ۵۱۷۰ هزار تن محمولات معدنی و ساختمانی (۴۳ درصد)، ۲۴۲۸ هزار تن محمولات فلزی (۲۰درصد)، ۹۹۰ هزار تن مواد شیمیایی (۸درصد) و ۹۴۹ هزار تن محصولات کشاورزی (۸درصد) است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • استفاده از هوش مصنوعی در حوزه انرژی اتمی افزایش می‌یابد
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد