Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:58:07 GMT

نظارت بر بازار در گیلان تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۶۱۵

نظارت بر بازار در گیلان تشدید می شود

منصور انصاری  عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار  در استان از  بیست و پنجم آبان ماه  اظهار داشت: طی بازرسی های انجام شده؛ فقط روز گذشته ۳۱ مورد تخلف شناسایی و رسیدگی شد.

 وی بیشتر این تخلفات را در زمینه گرانفروشی عنوان و اضافه کرد:  این تخلفات عمدتا توسط  خوار و بار فروشی ها ، قصابی ها ، مرغ فروشی ها و تاکسی ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  گشت های مشترک را شامل  سازمان صمت ، اتاق اصناف، اماکن و شرکت پخش فراورده های نفتی ذکر  و بیان کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات نظارت نیست اما در زمان لازم برای نظارت بهتر قضات شعب با گشت های مشترک همراه می شوند.

 انصاری با بیان اینکه  اجرای این طرح؛  بازرسی ها دو نوبته  و تعداد گروه های بازرسی افزایش یافته است ادامه داد: قضات شعب تعزیرات حکومتی استان نیز  خود با گشت های بازرسی مشترک همراه می شوند و  با مشاهده تخلف بلافاصله  در همان محل به پرونده  رسیدگی  و برای متخلف حکم صادر می شود.

وی  گفت: یکی از اقدامات این طرح ،  انجام بازرسی ها و  گشت های مشترک  از جایگاه های سوخت استان  است تا  مواردی همچون سالم بودن نازل ها و یا  کم فروشی  در این مراکز بررسی شود .

 وی با اشاره به  اجرای این طرح  تا  بیست و پنجم اذرماه  اعلام کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در زمینه کالا و خدمات با سامانه ۱۲۴  سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات تماس بگیرند.

برچسب‌ها تعزیرات حکومتی تنظیم بازار گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی تنظیم بازار گیلان تعزیرات حکومتی تنظیم بازار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود

علیرضا ملاشاهی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان زابل گفت: باید در جریان بازدید‌ها ساعت و زمان پخت نانوایی‌ها، وزن چانه، قیمت، کیفیت نان و بویژه وضعیت بهداشتی مورد نظارت و توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه به دلیل ذائقه‌های مختلف، تنوع در تولید نان به عنوان یک ضرورت است، افزود: نانی که توسط واحد‌های خبازی تولید و عرضه می‌شود، باید مورد طبع و ذائقه مردم باشد و در تهیه آن باید تمامی نکات بهداشتی نیز در نظر گرفته شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه زابل با تاکید بر برخورد با واحد‌های خبازی متخلف به صورت قانونی، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ در رابطه با قیمت نان و سایر موارد اعلام کنند.

وی بیان کرد: نان بعنوان غذای غالب مردم نقش اساسی در سبد خانوار دارد، بنابراین یکی از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی استفاده از نان با کیفیت است که در این خصوص، متصدیان نانوایی‌ها باید جدیت و تلاش بیشتری را در دستور کار قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان
  • آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی در لرستان
  • آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی درآذربایجان شرقی
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی