Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@08:40:46 GMT

تعویق ثبت نام متقاضیان طرح ملی مسکن در سه استان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۷۷۷

وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زمان ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در سه استان یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری به تعویق افتاد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه‌ای به دلیل اختلال در اتصال به سامانه‌های اینترنتی که خارج از حیطه عملکرد این وزارتخانه است، اعلام کرد که ثبت نام روز سه شنبه ۲۸ آبان متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در سه استان تا برقراری امکان اتصال کامل به شبکه، به تعویق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه اعلام کرد: "مرحله بعدی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن مربوط به استان‌های یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری و زمان بازگشایی سامانه ثبت نام از متقاضیان در این سه استان متعاقبا اعلام خواهد شد. " گفتنی است؛​ بر اساس اعلام قبلی وزارت راه وشهرسازی، مقرر شده بود بعد از ثبت نام از متقاضیانِ ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های کردستان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد که ساعت ۲۴ روز ۲۷ آبان به اتمام خواهد رسید، از طریق سایت، ثبت نام از متقاضیان در استان‌های یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه ۲۸ آبان آغاز شود که با توجه به قطع اتصال سامانه ثبت نام، با رفع مشکل، زمان بازگشایی سامانه ثبت نام اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.  یادآور می‌شود با رفع کامل مشکل، قبل از بازگشایی سامانه ثبت نام برای آمادگی متقاضیان، اطلاع رسانی از طریق پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به آدرس news.mrud.ir و رسانه‌ها صورت خواهد گرفت.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مسکن ملی تعویق وزارت راه و شهرسازی یزد سامانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست راه و شهرسازی شهرستان سبزوار گفت: با  صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی متقاضیانی که در قالب گروه ساخت دو نفره زمین دریافت و به تعهدات ساخت و ساز خود در موعد مقرر عمل نموده اند با اسناد صادره بهمراه قرارداد‌های رسمی خویش به بانک مسکن جهت دریافت وام معرفی شدند.

برزوئی افزود: قرارداد‌های رسمی قطعات واگذار شده که ۴۰۰ قطعه زمین برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در سایت ۲۱ هکتار واقع شده در توحید شهر سبزوار است، بعد از انجام مراحل اداری لازم از استان اخذ و تحویل متقاضیان شد.

وی گفت: برای رفاه حال متقاضیان و تسریع در پرداخت وام بانکی اسناد تفکیکی قطعات در کمترین زمان ممکن صادر و به بانک مسکن اعلام شد تا بجای اخذ ضامن از متقاضیان معرفی شده، بعنوان وثایق لازم در اختیار بانک قرار گرفته شود و پرداخت وام در کوتاهترین زمان انجام شود.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان سبزوار به سایر متقاضیان مسکن ملی که زمین دریافت نموده ولی تاکنون به تعهدات خود برای  اجرای فنداسیون عمل ننموده اند توصیه کرد برای بهره مندی از تسهیلات بانکی و خانه دار شدن با استفاده از امکانات ویژه تخصیص داده شده توسط دولت و همچنین به برای جلوگیری از حذف ناگزیر از طرح ، هرچه سریعتر نسبت به انجام تعهدات خویش اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • شروع انتخاب واحد متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • پرداخت بیش از ۴۵ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیان