Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خجسته‌پور قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین طبق روال ماه‌های گذشته شنبه هفته آینده دوم آذرماه با سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با محوریت بررسی مسائل روز کشور در دفتر مرکزی این تشکل پس از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: اصلاح طلبان در انتخابات دست بالا را ندارند/ شورای ائتلاف به دنبال حضور جوانان و جوانگرایی است 

نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین شنبه اول هر ماه در دفتر مرکزی این تشکل با حضور محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و یک سخنران به عنوان مهمان و اعضاء این تشکل برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی خجسته پور جامعه اسلامی مهندسین محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی

 حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیدار با فعالان فرهنگی گفت: رهبر انقلاب مسئولیت راهبری تشکل‌های مردمی را به شورای عالی انقلاب سپردند، در حوزه‌های مختلف سند‌های راهبردی تشکیل شده و به تمام نهاد‌ها ابلاغ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه افزود: این اسناد راهبردی را نخبگان همان حوزه تدوین کرده اند و به تمام زوایای هر موضوع توجه شده است.

وی بیان کرد: ملاک و مبنای تدوین این اسناد فرمایشات مقام معظم رهبری است، در کنار فرمایشات رهبری از فرهیختگان هر حوزه نیز بهره گرفتیم.

به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، موشک‌های سپاه در عملیات وعده صادق آسیب‌های جدی به تاسیسات نظامی اسرایبل زده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ادامه داد: روزگاری روسیه و چین این موشک‌ها را به ما نمیدادند، اما امروز خودشان مشتری ما در این حوزه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم