Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@18:20:31 GMT

بازار سرمایه پیشران اقتصاد در کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۹۹۰۲

بازار سرمایه پیشران اقتصاد در کشور

به گزارش خبرنگار بورس تابناک، مظفری گفت: آثار ضد تورمی، قدرت نقدشوندگی مناسب و تامین مالی از مزایای بازار سرمایه است.


وی ادامه داد: بانک ها با اصلاح ساختاری مناسب و تشدید نظارت های بانک مرکزی می توانند تاثیر بیشتری در پیشرفت بخش های اقتصادی کشور داشته باشند و افزایش ۶۰ درصدی شاخص بانک در بورس نیز موید این مطلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظفری افزود: صنعت بیمه در کنار صنعت بانکداری و بازار سرمایه باید نقش قابل توجهی در رونق اقتصادی داشته باشد ، صنعت بیمه در ایران از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و فرهنگ‌سازی مناسب و قابل تقدیری طی سالیان اخیر داشته و با رشد بیش از صدردصدی در بورس مواجه شده و فرهنگ سازی و توجه به بیمه و پوشش ریسک صورت گرفته و البته هنوز نیارمند توجه بیشتر است‌.


وی با تاکید بر نقش بیمه های اتکایی در پوشش ریسک بیمه های بزرگ آن را امر حیاتی دانست و تلفیق با بازار سرمایه برای ایجاد تعاملات مثبت بین بخش ها را ضروری دانست.


مظفری در ادامه به نمایندگان کشورهای شرکت کننده در این رویداد توصیه کرد: در این شرایط که فرصت سرمایه گذاری تببین و تدوین شده، این فرصت را از دست ندهند و در بازار ایران سرمایه گذاری کرده و نگران شرایط سخت و زودگذر نباشند.

مظفری با اشاره به ظرفیت های برجسته کشور در حوزه اقتصادی افزود: علی رغم تحمیل شرایط سخت و ظالمانه اقتصادی به ثبات نسبی رسیده لذا ضرورت ایجاد و تحرک اقتصادی استفاده از بازار سرمایه را موجب می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت قطعی سراسری اینترنت بازار سرمایه بورس منطقه آزاد کیش قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس تغییر جهت داد

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۱۳ هزار واحد کاهش داشت امروز تغییر جهت داد و افزایشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۱۰۶۹ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۰.۶۱ درصد رشد کرد و در کانال ۷۶۳ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۵۳ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال انجام شد و اغلب نمادهای بازار در دامنه مثبت معامله شدند.

نمادهای فملی، شبندر، فایرا و جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و باعث رشد بازار سرمایه شدند. در مقابل نمادهای پارسان و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروزرشد کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی ایستاد.

در معاملات امروز بازار سهام، گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت و گروه فلزات اساسی نیز پس از خودرویی ها بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • ترسیم «چشم انداز» اقتصاد ایران در ۱۴۰۳
  • موج جدید مدعیان «دلارزدایی» از اقتصاد ایران چه می‌خواهند؟
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است