Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال امید ایران گفت: اندونزى به ما یاد داد در فوتبال نام‌ها بازى نمى‌کنند و ما مقابل این تیم در حد واقعى خودمان نبودیم. تاریخ انتشار: 18:34 - 27 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۰۶۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، امید نورافکن که به همراه تیم المپیک در اردوى قطر حضور دارد، اظهار داشت: با وجود تمام سختى‌هاى یک سفر طولانى، بازى مقابل اندونزى درس‌هاى زیادى برای ما داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر اینکه از نظر شرایط آب و هوایى، اختلاف ساعت و وضعیت جوى وضعیت مشابه تایلند را تجربه کردیم فکر مى‌کنم این مسابقه ما را هوشیار و بیدار کرده باشد.

وی افزود: بچه‌هاى ما بازیکنان کوچکى نیستند، چند لژیونر در اختیار داریم و بچه‌هایى که در لیگ برتر بازى مى‌کنند. به نظرم اندونزى به ما یاد داد در فوتبال نام‌ها بازى نمى‌کنند، ما در حد واقعى خودمان نبودیم. من و همه بچه‌ها باید بدانیم در چه جایگاه و موقعیت مهمى قرار داریم. کار ما آسان نیست و باید بیش از اینها در زمین تلاش کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال امید در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازى با قطر همان نمایش مورد انتظار را داشته باشیم، توانایى واقعى خودمان را در زمین نشان بدهیم و دستورات کادر فنى را به خوبى اجرا کنیم تا با تمرکز به خواسته خودمان برسیم.

بیشتر بخوانید: مهدی‌خانی: سفر طولانى به اندونزى خسته‌كننده و پرفشار بود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید امید نورافکن فدراسیون فوتبال حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی تیم‌های فوتسال ایران و قرقیزستان چهارشنبه ۵ اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود. برنده این بازی ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی را هم کسب می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور