Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی ری‌ شهری عصر دوشنبه در جلسه تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) به اتفاقات روزهای اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: هدف ما رساندن پیام خاندان اهل بیت علیهم السلام به مردم بوده و به واسطه محبت ائمه معصومین علیهم السلام و با فرمایش رهبر معظم انقلاب آرامش در جامعه ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ضدانقلاب‌ها در ۲روز اخیر از وضعیت جامعه سو استفاده کردند که اغتشاشات ایجاد شده توسط مردم نبود چرا که مردم اموال خود را آتش نمی‌زنند، بلکه این آتش سوزی های رخ داده توسط منافقین و ضدانقلابیون کوردل صورت گرفته است.

آیت الله ری شهری ادامه داد: منافقین از چند ماه گذشته برای ایجاد اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بودند که این موضوع خیلی زود شناسایی شد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به اینکه همه ما مدیون خاندان اهل بیت علیهم السلام هستیم اضافه کرد که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی باید تلاش کنیم تا با این خاندان هرچه بیشتر انس بگیریم.

وی اضافه کرد: کسانی که اهل شهرری بوده و یا اینکه محل خدمتشان در این شهر است، زیر سایه کرامت حضرت عبدالعظیم(ع) هستند و برای بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) هم اینک کارهای ارزشمندی نیز با همت و همکاری ارگان‌ها انجام داده‌اند.

آیت الله ری شهری با تاکید بر مشارکت همه ارگان‌های شهرستان در اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: مهمترین هدف ما ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام است و بایستی هر سال بهتر از سالهای گذشته و با دقت و کیفیت بهتر این برنامه‌ها را برگزار کنیم.

برچسب‌ها شهرستان ری محمد محمدی ری شهری امامزاده شاه عبدالعظیم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «پنجره‌های بهشت»، از شبکه قرآن و معارف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند در آستانه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع)، ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

مستند «پنجره‌های بهشت»، روایتی از سرنوشت ضریح نصب شده بر روی قبور ائمه بقیع علیهم السلام است که چگونگی ساخت آن در اصفهان و حملش به مدینه و علت تخریب را به تصویر می‌کشد.

هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری مصادف با ۳۱ فروردین ۱۳۰۵ هجری شمسی سالروز تخریب حرم شریف ائمه بقیع (علیهم صلوات الله) به دست وهابیان آل‌سعود است.

در این روز، تفکر ارتجاعی وهابی‌گری به بهانه برداشت غلط از دین، مضجع شریف و حرم نورانی ائمه بقیع (ع) و صحابه بزرگوار را ویران کردند.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • حرم شاه عبدالعظیم مرمت می‌شود
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • مستند «پنجره‌های بهشت»، از شبکه قرآن و معارف
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی