Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

جاویدنیا معاون فضای مجازی داستانی کل کشور گفت: اگر از قبل فضای مجازی ساماندهی شده بود نیاز به محدودیت اینترنت بین الملل نبود و اگر شبکه ملی اطلاعات برقرار شده بود با قطع اینترنت بین الملل این همه مشکل برای بخش خصوصی و مردم ایجاد نشده بود.

جاویدنیا گفت: دادستانی کل کشور به ارائه دهندگان VPN و پوسته‌های تلگرامی و پراکسی‌ها و مدیران هاست‌های داخلی که با این عوامل همکاری کنند هشدار می‌دهد که به عنوان اقدام علیه امنیت ملی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اینترنت معاون دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در تشریح گزارش عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ از برگزاری ۶ هزار و ۴۰۴ ساعت کلاس آگاه‎سازی برای کارکنان نیرو‌های مسلح اعم از کارکنان پایور و کارکنان وظیفه خبر داد و گفت: به‎ منظور پیشگیری از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح، آموزش و آگاه‎سازی دانستنی‎های حقوقی یکی از سیاست‌های اصلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است که با حضور قضات در یگان‌ها، ۶ هزار و ۴۰۴ ساعت کلاس آگاه‌سازی برای کارکنان نیرو‌های مسلح اعم از کارکنان پایور و کارکنان برگزار شده است که ۴۵۶ هزار و ۴۲۲ نفر از نیرو‌های مسلح در این کلاس‎ها شرکت کردند.

برگزاری ۹۲۷ دوره آموزشی برای ضابطان در سال ۱۴۰۲

وی ادامه داد: ۹۲۷ دوره آموزشی به میزان ۲ هزار و ۵۰ ساعت آموزشی ویژه ضابطان برگزار شد و ۴۰ هزار و ۸۸۱ نفر از ضابطین در این دوره‌ها شرکت کردند.

پورخاقان با اشاره به انجام ۲۰ طرح پژوهشی کلان و نوآورانه در سازمان با تعامل نخبگان دانشگاهی از دانشگاه‌های سطح اول کشور، افزود: این پروژه‌ها شامل راهکار‌های آسیب‌زدایی از فضای مجازی در نیرو‌های مسلح با رویکرد مهارت‎افزایی، نگرشی بر رویه‎ها و آیین دادرسی محاکم نظامی بین‌الملل با تأکید بر جنایات جنگی، بررسی همبستگی فاکتور‌های شخصیتی در افزایش میزان رضایت شغلی و ارتقای آن، الزامات زیست‎محیطی در مانور‌های نظامی از منظر حقوق بین‎الملل، نقش دانش قضایی در کاهش اطاله دادرسی، مطالعه تطبیقی قانون مجازات نیرو‌های مسلح با قانون فدرال روسیه، آسیب شناسی عوامل سازمانی ارتکاب جرم توسط نیرو‌های نظامی و بررسی رابطه متقابل تورم عناوین کیفری با افزایش پرونده‌ها در محاکم است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح توجه خاصی به آموزش‌های ضمن خدمت در جهت ارتقای سطح دانش قضات و کارکنان مبذول داشته است و افزایش اثربخشی آموزش‎های اختصاصی قضات یکی از راهبرد‌های مهم سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: به منظور اتقان و ارتقای کیفیت آرای صادره، ۱۹ عنوان دوره شغلی برای قضات سراسر کشور با شرکت ۲ هزار و ۱۶۵ نفر به میزان ۳۰ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است، همچنین ۳ عنوان دوره شغلی و تخصصی برای کارکنان صفی دادسرا‌ها و دادگاه‎های نظامی سراسر کشور با شرکت ۲۰ هزار و ۸۰۳ نفر و به میزان ۴۵ هزار و ۸۱۰ نفر ساعت آموزشی برگزار شده است.

پورخاقان در مورد آموزش‌های برگزار شده برای کارکنان ستادی و رابطین و کارشناسان ستادی، گفت: ۲۸ عنوان دوره شغلی تخصصی برای کارکنان ستادی و رابطین و کارشناسان ستادی سراسر کشور با شرکت ۳ هزار و ۹۸۳ نفر و به میزان ۵۳ هزار و ۸۳۷ نفر ساعت برگزار شده است.

تشکیل ۳۴۴ مورد کمیسیون عفو در استان‌های سراسر کشور

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به اقدامات سازمان در نظارت بر رعایت حقوق شهروندی در زندان‌های نظامی، گفت: تعداد ۲ هزار و ۸۷۱ بازدید از زندان‎های نظامی سراسر کشور توسط روسا، دادستان‎ها و قضات دادسرا و محاکم نظامی بازدید صورت گرفته است؛ همچنین ۱۰۲۹ مورد از بازداشتگاه‌های نظامی و انتظامی بازدید شد.

وی بیان کرد: ۳۴۴ مورد کمیسیون عفو در استان‌های سراسر کشور تشکیل و پرونده‎های محکومین مورد بررسی قرار گرفته است.

تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح

وی از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد ۶۰ جلسه شورای استانی پیشگیری در سراسر کشور برگزار شده است و برای شناسایی، تصویب و اجرایی شدن راهکار پیشگیری از جرایم، ۴۵۱ جلسه کمیسیون پیشگیری نیرو‌های مسلح و ۱۱۰ جلسه کمیسیون قضایی توسط قضات سازمان تشکیل شده است.

منبع: قوه قضائیه

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد