Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنیفر آرکوری، مدل سابق و تاجر آمریکایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه رابطه‌اش با بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس و شهردار سابق لندن چگونه رابطه‌ای بوده، اظهار کرد: «من به این سوال پاسخ نمی‌دهم، اما می‌توان گفت: رابطه بسیار ویژه‌ای میان ما وجود داشت.»

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود، حدود یک هفته پیش تلاش کرده با جانسون تماس بگیرد، اما اندکی پس از آنکه جانسون گوشی را برداشته، "مردی با لهجه چینی" شروع به صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرکوری در روز‌های گذشته جانسون را به بی‌محلی به او از زمان تصدی نخست‌وزیری انگلیس متهم کرد.

رسوایی در روابط آرکوری و جانسون از زمانی آغاز شد که روزنامه ساندی تایمز گزارش کرد، این مدل سابق آمریکایی و نخست‌وزیر انگلیس در زمانی که جانسون شهردار لندن بوده و هنوز از همسر سابقش جدا نشده بوده، با یکدیکر رابطه‌ای بسیار نزدیک داشته‌اند.

این گزارش‌ها پس از آن منتشر شدند که جانسون به دادن برخی امتیازات غیرقانونی به آرکوری از جمله شرکت در مذاکرات تجاری محرمانه و پرداخت تسهیلاتی تا ۱۰۰ هزار پوند از سرمایه نهاد‌های دولتی متهم شد. جانسون و آرکوری هر دو بار‌ها رابطه صمیمانه با یکدیگر را تکذیب کرده و تاکید داشته‌اند که از سرمایه‌های دولتی سوء استفاده نکرده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بوریس جانسون انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، «اسپوتنیک»، صبح امروز (سه‌شنبه)، گزارش داد جنگنده‌های آمریکایی ساعت 1:49 بامداد به وقت محلی طی 10 حمله هوایی همزمان چند منطقه را در استان دیرالزور (شمال شرق سوریه) مورد حمله قرار داده‌اند.

براساس این گزارش، در این حمله، خیابان «رئاسه الجامعه» در مرکز شهر دیرالزور و همچنین محله «التمو» در شهر المیادین و منطقه‌ «السویعه» و روستای «الصالحیه» و خیابان «الهجانه» در شهر بوکمال مورد حمله قرار گرفته‌اند.

نیروهای امدادی سوریه بلافاصله بعد از دریافت گزارش حمله به محل انفجار اعزام شدند.

خبرنگار «اسپوتنیک» همچنین خبر داد سامانه‌های پدافند هوایی با این حمله مقابله کرده‌اند.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از خبرنگار خود گزارش داد در پی این حمله تعدادی شهید و مجروح شده‌اند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رابطه عجیب انسان و حیوان؛ از خداحافظی یک میمون تا دلتنگی شدید مرغابی
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک
  • کشوری که اسرائیل را تهدید کرد؛ قطعنامه را نپذیری روابط مان قطع می شود
  • تاکید علمای یمن بر لزوم بسیج امت اسلام برای یاری غزه
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه
  • باراک: قطعنامه شورای امنیت بحران عمیق روابط اسرائیل-آمریکا را به تصویر کشید