Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، سیدحسین نقوی‌حسینی در توضیح نشست امروز دوشنبه (۲۷ آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که در روزهای گذشته جهت تامین امنیت مردم تلاش و حتی شهدایی را تقدیم کردند، گفت: آقای ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در این نشست اذعان کرد که «این حوادث با نفوذ و تحریک معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی صورت گرفته و باعث جان باختن تعدادی از شهروندان و خسارت به اموال عمومی شد که با بیانات معجزه آسای مقام معظم رهبری فروکش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آقای ذوالنور در ادامه نشست یادآور شد که «مقدمات اجرایی طرح درست فراهم نشده بود و مجلس و نمایندگان نیز مطلع نبودند. رئیس جمهور نیز اخیرا در این زمینه با مردم صحبت نکرده بود.»

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه مجدد موارد ارجاعی شورای نگهبان درباره کنوانسیون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون پسماند هسته‌ای و کنترل مواد پرتوزا بررسی شد و براساس نتیجه جمع بندی شروطی در ابتدای کنوانسیون قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون شرطی برای این کنوانسیون قرار داد، از جمله اینکه «در اجرای این کنوانسیون رعایت بند پنجم اصل سوم قانون اساسی به ویژه در مورد بند ۴ بخش یک ماده ۶ و بند ۴ بخش یک ماده ۱۳ و همچنین ماده ۳۲ الزامی است».

این نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین برای جایگزینی آقای کاظم جلالی که اخیرا استعفایشان در صحن تصویب شده صحبت شد و در مورد داوطلبان عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رأی‌گیری شد. بر اساس نتیجه آراء حجت الاسلام مصطفی ذوالقدر به عضویت کمیسیون درآمد.

نقوی حسینی ادامه داد: سوال آقای جاسمی نماینده کرمانشاه که در جلسات قبل مطرح شده بود نیز به رأی گذاشته شده و محدوده آن ملی تشخیص داده شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون در ادامه موضوع توزیع ۱۸ میلیارد دلار به نرخ ۴۲۰۰ تومان را در حضور مسئولانی از بانک مرکزی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مورد بحث قرار داد.

کد خبر 4775438 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ورامين مجلس کاظم جلالی انقلاب اسلامی ایران کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران محمدجواد ظریف علی لاریجانی قیمت بنزین سازمان انرژی اتمی هیئت دولت ستاد کل نیروهای مسلح محمد جواد ظریف قوه قضائیه شورای نگهبان برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود

حیدری گفت: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «شهریار حیدری» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشور‌های مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرز‌ها انجام بدهد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرز‌ها بسیار مهم است و سفر رئیس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسائل امنیتی، قطعاً سفر رئیس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسائل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!