Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:12:47 GMT

تمام مدارس استان تهران سه شنبه دایر است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۰۱۸

تمام مدارس استان تهران سه شنبه دایر است

امین بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران در روز سه شنبه دایر بوده و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی ضمن تکذیب هرگونه خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در استان تهران از مردم خواست، اخبار را تنها از مراجع رسمی و خبرگزاری ها دریافت کرده و به شایعات رسانه های فاقد اعتبار و غیررسمی توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4775441

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران تعطیلی مدارس بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بیرجند بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد / وزش باد شدید در پایتخت در راه است

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: استحکام سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی ضروری است.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر امروز_ سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع اصحاب رسانه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی‌، غربی و ارتفاعات خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز_ سه شنبه هفتم فروردین_ آغاز تا روز_ پنج شنبه نهم فروردین_ مورد انتظار است.

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور افزود: ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست‌ها، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز هشدار داد و گفت: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادرهای مسافرتی اکیداً خودداری کنند.

وی در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک و احتیاط در چرای دام و تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و تصریح کرد: کشاورزان تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه‌ها و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم بیاندیشند.

کد خبر 739451

دیگر خبرها

  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • هشدار؛ وزش باد شدید در تهران
  • وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا شنبه
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • صدور هشدار زرد / وزش باد شدید در پایتخت در راه است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • تداوم بارش ها در استان تهران تا صبح سه شنبه