Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@14:40:18 GMT

استخدام برنامه نویس PHP تمام وقت Full Stack

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۰۵۵

برنامه‌نویس Full Stack PHP تمام وقت قابلیت کار به صورت تمام وقت دارای سابقه کار تسلط بر حداقل یکی از Framework های PHP تسلط کامل بر Mysql یا سایر دیتابیس‌های Relational آشنایی کافی با Javascript آشنایی کافی با لینوکس سابقه توسعه با Git دارای نمونه کار آشنا با کار تیمی علاقه‌مند به یادگیری قابلیت حل مسئله داشتن نمونه کد در Github مزیت محسوب میگردد آشنایی با ES6 مزیت محسوب میگردد سابقه کار با یکی از فریم‌ورک‌های ES6 مزیت محسوب میگردد (React یا AngularJs) تجربه کار و نگهداری سرورهای وب لینوکس مزیت محسوب میگردد مهارت های الزامی: PHP JavaScript CSS Git MVC PHP Frameworks Bootstrap توضیحات: کار در محیطی بسیار دوستانه خواهد بود و تجربه کار با تیمی متشکل از افراد بسیار حرفه‌ای جزو مزیت‌های این موقعیت شغلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار بر روی پروژه‌های بسیار جذاب و در سایز Enterprise است که در این پروژه‌ها از گستره بزرگی از تکنولوژی‌های نو استفاده میشود و چالش‌های بسیار جذابی برای کسانی است که به دنبال حل مسائلی هستند که تنها از عهده افراد خاصی برمیاید. متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را با ذکر ردیف شغلی مورد نظرخود به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. ایمیل: hr@armangar.com آدرس: محدوده فلکه اول صادقیه

 

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن در بافق

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در محفل انس با قرآن گفت: در نهج‌البلاغه آمده است که اگر می‌خواهید از اتفاقات گذشته و آینده با خبر شوید، قرآن بخوانید.

او افزود: برای مدیریت خوب زندگی و احوالاتتان از قرآن بهره بگیرید.

حسینی خطاب به والدین بیان کرد: همانطور که این حق فرزندان شماست که اسم خوبی برایشان و انتخاب کنید، آموزش و آشنایی با قرآن نیز حق فرزندان شما است.

او ادامه داد: وقتی این موضوع شد حق فرزند شما، می‌تواند در روز قیامت از شما نزد خدا گله کند. 

گفتنی است آشنایی با مفاهیم قرآنی و انس بیشتر با قرآن کریم از اهداف برگزاری این محفل بود. 

این محفل انس با قرآن به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق و پایگاه نبی اکرم (ص) برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن در بافق
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • پیشنهاد حذف ممنوعیت استخدام رسمی در برنامه هفتم
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • مزیت رقابتی استان فارس، برخورداری از مردم مهمان نواز است
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم
  • اعتراف رسانه عبری زبان: اسرائیل به انزوای کامل نزدیک می‌شود
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود