Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنیفر آرکوری، مدل سابق و تاجر آمریکایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه رابطه‌اش با بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس و شهردار سابق لندن چگونه رابطه‌ای بوده، اظهار کرد: «من به این سوال پاسخ نمی‌دهم، اما می‌توان گفت: رابطه بسیار ویژه‌ای میان ما وجود داشت.»

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود، حدود یک هفته پیش تلاش کرده با جانسون تماس بگیرد، اما اندکی پس از آنکه جانسون گوشی را برداشته، "مردی با لهجه چینی" شروع به صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرکوری در روز‌های گذشته جانسون را به بی‌محلی به او از زمان تصدی نخست‌وزیری انگلیس متهم کرد.

رسوایی در روابط آرکوری و جانسون از زمانی آغاز شد که روزنامه ساندی تایمز گزارش کرد، این مدل سابق آمریکایی و نخست‌وزیر انگلیس در زمانی که جانسون شهردار لندن بوده و هنوز از همسر سابقش جدا نشده بوده، با یکدیکر رابطه‌ای بسیار نزدیک داشته‌اند.

این گزارش‌ها پس از آن منتشر شدند که جانسون به دادن برخی امتیازات غیرقانونی به آرکوری از جمله شرکت در مذاکرات تجاری محرمانه و پرداخت تسهیلاتی تا ۱۰۰ هزار پوند از سرمایه نهاد‌های دولتی متهم شد. جانسون و آرکوری هر دو بار‌ها رابطه صمیمانه با یکدیگر را تکذیب کرده و تاکید داشته‌اند که از سرمایه‌های دولتی سوء استفاده نکرده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بوریس جانسون انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهد زیادی درباره نسل کشی در غزه وجود دارد

یک گزارشگر حقوق بشری سازمان ملل می‌گوید که شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد اسرائیل در غزه دست به نسل کشی زده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یک گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش تحقیقی خود می‌گوید که اسرائیل در غزه مرتکب نسل کشی شده است.

براساس گزارش بی بی سی، فرانچسکا آلبانزه گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی روز سه شنبه این گزارش خود را به اعضای شورای حقوق بشر در ژنو ارائه کرده است؛ اتهام نسل‌کشی علیه اسرائیل در حالی منتشر شده است که فشارهای بین‌المللی علیه تل‌آویو برای توقف جنگ در غزه و لزوم حفاظت از غیرنظامیان شدیداً افزایش یافته است.

آلبانزه در گزارش خود اینگونه نتیجه‌گیری کرده است که «شواهد منطقی زیادی وجود دارد که ثابت می‌کند که جرم نسل کشی علیه گروهی از مردم در غزه رخ داده است.»

گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود به سه عنصر مربوط به تعاریف حقوقی نسل کشی اشاره می‌کند که در غزه از سوی ارتش اسرائیل برآورده شده است؛ کشتار اعضای یک گروه خاص از مردم. ایجاد آسیب‌های جدی جسمی و روحی به گروهی از مردم. تحمیل عمدی شرایط خاص زندگی به گونه‌ای که به طور کلی یا جزئی تخریب فیزیکی زندگی گروهی از مردم را به دنبال داشته باشد.

شمار تلفات حملات رژیم صهیونیستی در غزه اکنون از مرز ۳۲ هزار نفر عبور کرده است و بمباران مناطق با جمعیت متراکم غیر نظامی و اعمال محدودیت که غزه را در آستانه قحطی واقعی قرار داده است شواهدی هستند که گزارشگر ویژه سازمان ملل از آن به عنوان تلاش برای نابودی گروهی نام برده است.

بازل السورانی، از مرکز حقوق بشر فلسطین، از این گزارش استقبال کرده و می‌گوید که قوانین بین‌المللی توسط همه طرف‌ها در این درگیری نقض شده است، اما او استدلال کرد که نسل‌کشی جنایت بزرگی است که جامعه بین‌المللی نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد.

وی تاکید کرده که «اجازه دادن به نسل‌کشی نه تنها بر فلسطینیان، بلکه بر همه انسان‌ها در سراسر جهان تأثیر می‌گذارد».او افزود: اگر الان اسرائیل بدون مسئولیت پذیری مرتکب نسل کشی می‌شود فردا نمی‌دانیم که کدام کشور با اتکا به نسل کشی اسرائیل در غزه مرتکب نسل کشی شود و مسئولیت آن را هم قبول نکند.

منبع: فارس

کد خبر 739698

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره نسل‌کشی در غزه
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
  • شکار جدید گواردیولا: جذاب‌ترین 14ساله دنیا!‏
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • شواهد زیادی درباره نسل کشی در غزه وجود دارد
  • پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه