Web Analytics Made Easy - Statcounter

امره جان برخلاف یوونتوس، در تیم ملی آلمان جایگاه ثابتی دارد اما می‌خواهد در سطح باشگاهی نیز به صورت منظم بازی کند.

طرفداری- حذف نام امره جان از لیست لیگ قهرمانان یوونتوس، باعث نارضایتی این هافبک آلمانی از شرایطش در یووه شده است و احتمال خروج امره جان از یوونتوس در ژانویه وجود دارد. جان که هم‌اکنون در اردوی تیم ملی آلمان حضور دارد، در مصاحبه با کیکر گفت:

من فردی باانگیزه هستم و همیشه می‌خواهم در بالاترین سطح رقابت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال درس گرفتن از این برهه سخت هستم چون همه چیز مطابق انتظارم پیش نرفته است. من حتی در یک بازی نیز نتوانسته‌ام از ابتدا برای یوونتوس به میدان بروم و نمی‌توانم از این بابت خوشحال باشم اما با این حال خودم را نباخته‌ام. به سخت تلاش کردن ادامه خواهم داد. همیشه قبل و بعد از تمرینات، به باشگاه بدنسازی می‌روم. تمرینات اضافه انجام می‌دهم تا آمادگی خودم را حفظ کنم و به تیم ملی آلمان دعوت شوم. حضور در بوندس لیگا؟ در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با برد 2-1 مقابل میلان در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌اش را مسجل کرد و سیمونه اینزاگی اکنون خوشحال‌ترین مربی جهان است.

مربی سابق لاتزیو با هدایت اینتر به قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا رسیده بود و همچنین راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا هم شده بود اما در دوران حرفه‌ای‌اش هرگز قهرمانی سری A را تجربه نکرده بود.

اینزاگی در نشست خبری این بازی تاریخی گفت:"اسکودتو؛ امشب شب زیبایی است که باید با همه آن را سهیم شد، باشگاه، مدیران، رئیسی که متأسفانه در کنار ما نیست اما بسیار خوشحال است و من آن را احساس کردم. به خانواده ام، همسرم، پدر و مادرم فکر می‌کنم که در این سه سال نقش مهمی داشتند، من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

این طرفداران، شور و شوق هواداران من را خوشحال می‌کند. من 3 سال را با 6 جام و یک فینال لیگ قهرمانان می‌بینم: تصور کردن آن به این شکل دشوار بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم. دوست دارم به قهرمانی در میلان افتخار کنم. بازی کردن از نظر روانی برای آن‌ها آسان نبود و تا آخر تمام تلاششان را انجام دادند، میلان حریف بسیار معتبری در این سه سال بوده و در سال های آینده نیز همینطور خواهد بود.

قطعا روز سختی داشتید، اینطور نیست؟

می‌خواستیم امشب قهرمان شویم. فکر می‌کردم کسی امروز صبح درباره تمرین زیر باران چیزی بگوید، اما هیچ‌کس چنین چیزی نگفت. امروز صبح روی جزئیاتی که بسیار مهم بودند، مانند جای‌گیری‌ها کار کردیم.

چگونه در تاریخ اینتر جای می‌گیرید؟

در روزهای اخیر درباره قهرمانی در میلان به من می‌گفتند... قهرمانی و سوپرجام، امسال خیلی خوب پیش رفت. این کاری است که از خیلی قبل شروع می‌شود، از اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید. ما سه سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

دیگر خبرها

  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین