Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در قرارداد سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال هلند بندی وجود دارد که او را قادر می‌سازد پس از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ و در صورت مطرح شدن پیشنهادی از سوی بارسلونا، به نیوکمپ کوچ کند.

فشارها در هفته‌های اخیر روی والورده افزایش یافته و برخی از منابع به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند که هیات مدیره باشگاه نسبت به عملکردهای اخیر بارسا نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدنبال شکست بارسا مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان و همچنین باخت به والنسیا در فینال کوپادل‌ری فصل گذشته، درخواست‌هایی مبنی بر اخراج والورده مطرح شد و اگرچه مرد اسپانیایی از آن روزها گذر کرد اما سه شکست در ۱۲ بازی اخیر در فصل جاری بار دیگر ابهاماتی را در خصوص ادامه حضور والورده روی نیمکت کاتالان‌ها به وجود آورده است.

در این بین، «اریک آبیدال» در مصاحبه با موندو دیپورتیوو، اظهار داشت: فهرست سرمربیان احتمالی برای این باشگاه خیلی کوتاه است؛ اطلاعات موجود در قرارداد کومان هم به طور علنی برملا شده اما این تصمیم بر عهده او نیست بلکه این باشگاه است که تصمیم می‌گیرد.

وی ادامه داد: کومان معیارها را برای هدایت بارسا دارد اما تاکنون با هیچ شخصی در مورد این شغل حرف نزده ایم زیرا به ارنستو اعتماد زیادی داریم.

آبیدال در پاسخ به این پرسش که چه کسی فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد بود، گفت: به احتمال زیاد ارنستو زیرا او تا سال ۲۰۲۱ با ما قرارداد دارد و هیچ شکی در این مورد وجود ندارد.

مدیر ورزشی بارسا در خصوص خرید ۱۲۰ میلیون یورویی تابستانی بارسا که هنوز از رسیدن به روزهای اوج خود ناکام مانده، تاکید کرد: با «آنتوان گریزمان» زیاد حرف می‌زنم؛ او در پست متفاوتی بازی می‌کند و به خوبی می‌داند وفق پیدا کردن در این پست کار سختی است؛ در بارسا تحرکات متفاوت است اما او بازیکنی است که می‌تواند به تیم بُعد زیادی بدهد؛ سرمربی نیز این موضوع را می‌داند و درک می‌کند که او در بهترین فرم خود نیست و تنها راه برای بیرون آمدن از این شرایط تمرین سخت است.

برچسب‌ها بارسلونا رونالد کومان ارنستو والورده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارسلونا رونالد کومان ارنستو والورده بارسلونا رونالد کومان ارنستو والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد

رضا جعفری  اظهار کرد: طرح ملی شهریاران همزمان با سراسر کشور در سیستان وبلوچستان نیز آغاز شد که در نهایت و پس از اتمام مهلت قانونی تعیین شده جهت شرکت، سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان با ثبت ۱۰ هزار و ۸۱۶ ایده و اقدام با مشارکت مردم در رده های بالای کشوری قرار گرفت و در مرحله دوم نیز ۶۷۷ طرح به مرحله داوری رسید که شامل ۴۰۶ ایده و ۲۷۱ اقدام بود.

به گفته دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت، تمامی طرح‌های معرفی شده و قابل قبول پس از داوری مجدداً مورد ارزیابی قرار گرفت و از میان ۶۷۷ مورد تایید شده، ۵۰ مورد شامل ۱۸ اقدام و ۳۲ ایده به عنوان طرح‌های برتر انتخاب شد.

وی تاکید کرد: از میان این ۵۰ طرح نیز بخش عمده‌ای به حوزه ضعف در زیرساخت‌ها با تعداد ۱۹ مورد بود که در ادامه نیز محور چالش‌های مرزی امنیتی، ورود غیرقانونی اتباع و انواع قاچاق با ۱۵ مورد در رده دوم قرار گرفته است.

جعفری ادامه داد: در بخش‌های بیکاری سوء مدیریت در گسترش صنایع و کم توجهی به ظرفیت‌های طبیعی استان نظیر مرز، دریا، معادن و کشاورزی و مشکلات آبی نیز به ترتیب هفت و ۲ ایده و طرح به ثبت رسید و هفت مورد دیگر مربوط به سایر محورها بود که از سیستان وبلوچستان تایید و به عنوان برتر انتخاب شد.

وی افزود: زود بازده بودن، استفاده از ظرفیت مردم در اجرا و مراحل انجام کار و واسپاری امورات به دست مردم، توجه به وظیفه اصلی دولت که نظارت و پشتیبانی و تسهیل گری است و عام المنفعه بودن و گروهی بودن ایده‌ها و اقدامات به شکلی که شخصی و موردی نباشد جزو شاخصه های اصلی این انتخاب بوده که خوشبختانه جوانان و حلقه‌های میانی سیستان و بلوچستان موفق شدند ۵۰ طرح و ایده برتر را به نام خود ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • ببینید | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد