Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@21:40:30 GMT

سامانه تلفنی طرح معیشت بزودی آغاز به کار می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۳۵۸

 به گزارش مهر، احمد میدری، در رابطه با اینکه مشمولین طرح حمایتی معیشت با چه فاکتوری انتخاب می شوند، افزود: ۶۰ میلیون نفر مشمول این طرح خواهند بود.

وی با بیان اینکه کسانی که احساس می کنند مشمول این طرح هستند از طریق پرتال اینترنتی که معرفی خواهیم کرد، ثبت نام خواهند کرد، ادامه داد: شاخص ها هم بر اساس آزمون وسع و استطاعت مالی خانوارها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۰ میلیون یعنی حدود ۷۵ درصد مردم و اکثریت قریب به اتفاق جامعه مشمول این طرح خواهند بود.

میدری با بیان اینکه شماره تماس ۶۳۶۹ راه اندازی شده است که از چند روز دیگر آغاز به کار می کند، افزود: افراد می توانند کدملی سرپرست خانوار را با شماره تلفن همراهی که به نام سرپرست ثبت شده است، به این شماره چهار رقمی ارسال کنند.

وی گفت: به عنوان درگاه رسمی ارتباط با مردم از طریق همین شماره پیام های خود را ارسال خواهیم کرد. از مردم هم درخواست می کنیم وضعیت یارانه و استفاده از بسته حمایتی معیشتی خود را اعلام و کد ملی خود را به این شماره ارسال کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز هفدهم پویش «زندگی با آیه ها»

به گزارش خبرنگار مهر، طبق آیه ۴۱ سوره مبارکه «حج» االَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّکَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ ۗ وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ» ﴿۴۱) مهمترین وظیفه حکومت اسلامی چیست؟

الف - اقامه نماز و احیا زکات
ب - امر به معروف
ج - نهی از منکر
د - همه موارد

تا ساعت ۲۳ پنجشنبه نهم فروردین فرصت دارید از بین گزینه‌های (الف ب ج د) گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۲۰ ارسال نمائید.

برای پیوستن به پویش #زندگی_با_آیه_ها و شرکت در مسابقه روزانه همراه با جوایز ارزنده عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۸۸۲۰ ارسال کنید.

برای استفاده از محصولات و برنامه‌های (زندگی با آیه‌ها) اینجا کلیک (https://eitaa.com/zendegibaayehamaz) کنید.

کد خبر 6063973

دیگر خبرها

  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • سوال روز هفدهم پویش «زندگی با آیه ها»
  • سوال روز شانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی اعلام شد
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • فعالیت سامانه تلفنی ۳۱۳۶ در همدان
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد
  • سوال مسابقه شماره ۱۳ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • سوال روز پانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی اعلام شد
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید