Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:38:19 GMT

حساب مطالبات مردم از اغتشاش‌گران جدا است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۳۹۹

حساب مطالبات مردم از اغتشاش‌گران جدا است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مردم زنجان همواره حامی نظام و ولایت‌فقیه بوده و حساب مطالبات مردمی از اقدامات نابخردانه اغتشاش‌گران جداست.

آیت‌الله علی خاتمی، عصر امروز در تجمع مردم زنجان که در حمایت از نظام و محکوم کردن عملکرد اغتشاش‌گران در روزهای اخیر، اظهار کرد: ملت ایران از آغاز انقلاب تاکنون، مورد آماج حملات توطئه‌گرانه دشمنان قرار گرفته است، اما مردم ایران در هر زمانی با بصیرت و هوشیاری و به پشتوانه رهبری انقلاب این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از ایستادگی ملت در برابر خباثت‌های دشمن یادآور شد: اغتشاش‌گران در سال ۹۶ نیز قصد آشوب و برهم زدن نظم و آرامش در جامعه را داشتند، اما در همان سال مردم زنجان در یک راهپیمایی خودجوش به عرصه آمده و توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حمایت خود را از تصمیم اخیر دولت اعلام کردند و سخنان ایشان فصل‌الخطاب است، تصریح کرد: ایشان نقشه راه را مشخص کردند و مردم استان زنجان در پشتیبانی از نظام و ولایت‌فقیه همیشه در صحنه هستند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم استان زنجان در تجمع امروز، لبیک به ندای مقام معظم رهبری و در حمایت از نظام است و همه باید در تبعیت از فرامین ایشان در صحنه باشیم و نمی‌توان این حضور و همبستگی را منتسب به جریان سیاسی خاصی کرد، چرا که همه زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

خاتمی بر حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها تاکید کرد و افزود: مردم مشکلاتی دارند که بخشی از این مشکلات به دلیل تحریم‌ها است؛ ولی بخش دیگر به ندانم‌کاری‌های داخلی مربوط می‌شود و مسئولان باید برای بهبود وضع معیشت مردم همه تلاش خود را در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه به‌کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه برای پیروزی و تداوم انقلاب شهدای بسیاری جان خود را فدا کرده‌اند، افزود: مردم زنجان مردمی هستند که در این هوای سرد و زیر بارش برف برای حمایت از نظام و رهبر فرزانه خود در راهپیمایی شرکت کرده‌اند و حساب آن‌ها از عده‌ای اغتشاش‌گر که با اقداماتی نابخردانه کشور را به چالش می‌کشند، جداست‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران با گذشت ۴۰ سال از عمر نظام، هوشیارتر از گذشته پای نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، گفت: دشمنان نظام بدانند که ملت ایران هرگز ذره‌ای از آرمان‌های خود و تبعیت از ولایت‌فقیه دست برنخواهند داشت.

وی با بیان اینکه مردم زنجان همواره در طول دوران دفاع مقدس و حمایت از نظام خط‌شکن بوده‌اند، تاکید کرد: مسئولان کشور باید صدای مردم را بشنوند و مطالبات و خواسته‌های مردمی را به خوبی جواب بدهند.

خاتمی خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای قدردانی از حضور مردم در مورد طرح اصلاح بنزین توضیح داده و شفاف‌سازی کنند و برای رفع مطالبات مردمی اقدام عملی و عملیاتی انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله علی خاتمی مقام معظم رهبري جمهوری اسلامی استانی سیاسی اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با وی ضمن تبریک هفته سلامت گفت: اسلام دوست دارد برنامه‌ای پیاده کند تا بشر هم از سلامت جسم و هم سلامت روح برخوردار باشد و بکوشد تا همه جنبه‌های زندگی خود را تامین سازد.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: دین اسلام برای بهتر زیستن بشر به سلامتی انسان‌ها توجه بسیاری قائل است زیرا سلامتی انسان سبب می‌شود از زندگی خود لذت برده و به سعادت نزدیک شود.

 وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند قدر جوانی را قبل از پیری، سلامتی را قبل از بیماری، غنای خود را را قبل از فقیری و زندگیتان را قبل از مرگ دانسته و غنیمت بشمارید افزود: در دین اسلام تاکید بیشتری به پیشگیری قبل از درمان شده است  و سعی دارد برای انسان‌ها راه‌هایی که سلامت را حفظ می‌کند معرفی کند.

 
امام جمعه تبریز ورزش کردن، پرهیز از فشار‌های روحی در مواقع مختلف، روزه داری، پرهیز از اسراف در همه بخش‌ها و در نهایت ازدواج را از تاکیدات دیگر اسلام برای سلامتی انسان ها برشمرد و گفت: ازدواج سبب سلامتی روح و جسم شده و از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند اسلام سعی دارد ورزش کردن را در بین مردم نهادینه کند تا سلامتی مردم به خطر نیفتد و با ورزش سلامت روح و سلامت جان خود را تامین کند.

حجت الاسلام والمسلین آل هاشم اظهار داشت: رسانه ملی نقش مهمی در سلامت جامعه دارد چون مردم باید ببینند و بشنوند تا موضوع فرهنگ سازی در زمینه سلامت و ورزش کردن نهادینه شود.

نقی پور رییس دانشگاه علوم پرشکی تبریز گفت: یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است و امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» در خصوص پیشگیری از بیماری‌ها اقدام می‌شود.

وی افزود: برای سلامت مردم و گسترش عدالت در بخش سلامت برنامه سلامت خانواده که از منویات مقام معظم رهبری است به کارنامه تبدیل شده است و در شهر‌های بالای ۵۰ هزارنفر هم اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • حدادعادل: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام جدا ندانند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • چه کسی مخاطب تذکر رهبری درمورد گشت نور بود؟