Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@17:57:20 GMT

فعالیت مدارس از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۴۴۰

فعالیت مدارس از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به علت برودت هوا و بارش برف، مدارس شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، خانمیرزا، سامان، بن، کیار، اردل و کوهرنگ در نوبت صبح همه مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه ۲۸ آبان ۹۸ با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:ساعت شروع به کار مدارس شهرستان لردگان هیچ تغییری نخواهد داشت و مطابق روز‌های عادی است.

قائدامینی اضافه کرد: این تصمیم درپی بارندگی، سرمای هوا، لغزندگی معابر و احتمال مه گرفتگی در سطح استان گرفته شده است.

انتهای پیام/ز

تأخیر در فعالیت مدارس به دلیل سرما

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی،براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز(سه شنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز غیر حضوری می باشد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر نیز گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان نیز اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد