Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@13:59:34 GMT

صف طولانی خودروها در «جایگاه‌های بنزین»

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۴۷۶

صف طولانی خودروها در «جایگاه‌های بنزین»

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین پمپ بنزین تجمعات اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)

عصر ایران- گروه خودروسازی سایک چین دریافت سفارش برای محصول جدید برند رووی با نام دی اکس5 را در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن آغاز خواهد کرد. این اولین خودرو برند مذکور است که از سیستم دی ام اچ سوپر هیبرید اختصاصی رووی استفاده خواهد کرد.

دی اکس5 در واقع نسخه شاسی بلند سدان رووی دی7 محسوب می شود. این رووی با لوگوی تغییر یافته و برند ام جی نیز امکان حضور در برخی بازارها را دارد.

سیستم هیبرید دی ام اچ در واقع به مفهوم زیرساخت لازم برای نصب و فعالیت انجین احتراقی و موتور الکتریکی است. ترکیبی از تپنده 1.5 لیتری توربو و تک موتور الکتریکی که بخش اول این ترکیب به عنوان ژنراتور باتری عمل می کند و برد حرکتی در سیکل ترکیبی را به 1300 کیلومتر(با باتری 21.4 کیلووات ساعت) می رساند. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص حدود 135 کیلومتر محاسبه شده است.

خروجی انجین 1.5 لیتری 147 اسب بخار است. در تریم پایه از باتری 11.1 کیلووات ساعت و موتور الکتریکی 194 اسب بخاری استفاده شده است. در تریم پرچمدار باتری 21.4 کیلووات ساعت و موتور 205  اسب بخاری استفاده شده است.

شاخص صفر تا 100 کیلومتر برابر با 6.9 ثانیه و متوسط مصرف سوخت 1.27 لیتر برای 100 کیلومتر رانندگی محاسبه شده اما زمانی که میزان شارژ باتری در کمترین حد خود باشد، میزان مصرف سوخت ژنراتور به 5.25 لیتر در هر 100 کیلومتر افزایش خواهد داشت.

رووی دی اکس5 از رینگ های آلومینیومی 19 اینچی استفاده می کند که در حالت آپشن نمونه 20 اینچی نیز در دسترس مشتریان قرار می گیرد. خودرو از منظر ابعاد برابر با 4700 میلیمتر در طول، 1890 میلیمتر در عرض و 1664 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز 2765 میلیمتر است.

فضای کابین طراحی ساده ای دارد و مهمترین رویداد آن به 24.6 اینچ نمایشگر در قابی یکپارچه مربوط می شود که روی کنسول اصلی جلو جانمایی شده است.

رووی دی اکس5 کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رووی وال؛ نهنگ لوکس چینی! (+عکس)

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • وضعیت خودروها در دبی بعد از وقوع سیل |‌ تصاویر
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان