Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، اظهارداشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک شهید رجایی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده دریافتند اعضای یک باند قاچاق موادمخدر در قالب کالاهای گمرکی با جاسازی در کانتینر و اقلام صادراتی اقدام به قاچاق مواد افیونی به ویژه مواد مخدر صنعتی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی و تعقیب و مراقبت های لازم به یک دستگاه کامیون تریلی حامل یخچال که از یکی از کشورهای همسایه عازم گمرک شهید رجایی بندرعباس بود، مشکوک شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از کامیون ۲۲۸ بسته شیشه که در بسته های مختلف پلاستیکی به وزن ۲۲۱ کیلو و۸۰۰ گرم و به طرز بسیار ماهرانه در قسمت های مختلف کانتینر جاسازی شده بود کشف و ۲ متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه ارزش محموله مواد مخدر مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۲۶ میلیارد ریال برآورد شده است، اذعان داشت: قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را از کشور همسایه بارگیری و قصد داشتند از طریق گمرک شهید رجایی بندرعباس به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس انتقال دهند که با هوشیاری و تلاش پلیس در انتقال این محموله سنگین مواد مخدر ناکام ماندند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل گمرک مرزی دوغارون واقع در شرق خراسان رضوی گفت: ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین فشرده در ۲۴ ساعت گذشته حین ورود به کشور در سالن مسافری از سوی پرسنل گمرک مرزی دوغارون کشف شد.

سید حسن رحیمی زاده با بیان اینکه  ۲ کیلو و ۵۰ گرم از این مواد مخدر شیشه و ۸۰۰ گرم آن هروئین فشرده است افزود: در این ارتباط ۲ تبعه افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

وی گفت: سال گذشته در راستای مبارزه با ورود مواد مخدر از سمت افغانستان به ایران از طریق گذرگاه زمینی دوغارون، افزون بر ۶۰۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در این معبر زمینی کشف و ضبط شد.

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون واقع در شرق خراسان رضوی افزود: همچنین پارسال ۷۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر در گمرک دوغارون کشف شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"