Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@23:07:52 GMT

هیچ مدرسه‌ای در استان تهران فردا تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۶۲۵

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی فردا شرایط برودت برای هیچ شهری وجود ندارد، گفت: هیچ مدرسه‌ای در استان تهران فردا تعطیل نیست.

قدس آنلاین: امین بابایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تمام مدارس پایتخت و شهرستان‌های استان‌ تهران فردا سه شنبه دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی فردا شرایط برودت برای هیچ شهری وجود ندارد، گفت: با تدابیر لازم ستاد مدیریت بحران با محوریت شهرداری تهران معابرمنطقه یک شهری و شمیرانات نیز بازگشایی شده و مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تصریح کرد: توصیه می‌کنیم مردم اخبار را از سایت‌های رسمی دنبال کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی مدارس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان

مدیرکل نوسازی مدارس کردستان گفت: با کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ابراهیم مرادی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی استان رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم رشدی که سال گذشته داشته‌ایم با کسری 331 هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم که باید اعتبارات ویژه‌ای برای جبران این کمبودها اختصاص داده شود.

وی گفت: در شش نقطه استان کردستان کمبود فضای آموزشی داریم اما در چنین شرایطی برخی ادارات و دستگاه‌ها به عناوین مختلف دنبال تغییر کاربری اراضی آموزشی هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 16 پروژه آموزشی در قالب 47 کلاس درس به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در دهه فجر 46 مدرسه در قالب 175 کلاس درس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از کمک 100 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز به احداث و نوسازی مدارس در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 35 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس استان تحویل داده شده و امیدواریم این رقم را در سال‌جاری به بیش از 60 میلیارد تومان برسانیم.

اجرا و بهسازی سیستم‌های گرمایشی 44 مدرسه با 147 کلاس در سطح استان، اجرای بیش از 50 هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس، حذف بیش از 50 درصد مدارس سنگی و کانکسی کردستان و جایگزینی آنها با مدارس استاندارد از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل توسط مدیرکل نوسازی مدارس کردستان بود.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند