Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@13:42:53 GMT

مسابقه زیبا و سنگینی با تیم بسکتبال شیمیدرقم داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۶۶۹

مسابقه زیبا و سنگینی با تیم بسکتبال شیمیدرقم داشتیم

فرزاد کوهیان دوشنبه شب، پس از دیدار این تیم مقابل شیمیدر قم در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر ایران، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در کواتر اول و دوم خوب کار نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: در ۲ کواتر آخر، بازیکنان ما تمرکز خود را روی مسابقه گذاشتند و به نظرم متفکرانه‌تر بازی کردند و توانستیم در این مسابقه به پیروزی دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضور تیم شیمیدر در فصل جاری این رقابت ها به عنوان نماینده استان قم گفت: هنگامی که یک استان وارد لیگ برتر می شود، این امر از جهات گوناگون یک امتیاز است و امیدوارم که علاقه‌مندان به بسکتبال در این استان بیشتر ترغیب برای فعالیت در این رشته بشوند.

تیم بسکتبال شیمیدُر قم در پنجمین هفته لیگ برتر بسکتبال ایران در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم در مقابل تیم قدرتمند و بدون باخت پتروشیمی بندر امام با حساب ۸۲ بر ۶۳ شکست خورد. 

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر پتروشیمی قم بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر پتروشیمی قم بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر خوزستان لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر پتروشیمی قم بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز اول هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه در حالی برگزار شد که 3 مسابقه لیگ برتر 11 گل را برای تیم های مختلف در پی داشت.

در مسابقه اول پیکان و هوادار و در بازی دوم گل گهر و استقلال خوزستان 8 گل وارد دروازه یکدیگر کردند و از طرف دیگر نفت آبادان هم 3 گل در بازی آخر روز گذشته از پرسپولیس دریافت کرد که این سه مسابقه نوید هفته ای پر گل برای فوتبال ایران داد.

برنامه ادامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

جمعه:

نساجی مازندران، تراکتور    استقلال - شمس آذر قزوین   فولاد- مس رفسنجان   یکشنبه 2 اردیبهشت   ذوب آهن  آلومینیوم اراک   ملوان- سپاهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور