Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:22:35 GMT

افزایش خودسرانه قیمت ها در بازار ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۶۸۶

افزایش خودسرانه قیمت ها در بازار ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام شهدی عصر دوشنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی تنظیم بازار آذربایجان غربی اظهارداشت: بر اساس تصمیم این کارگروه، تیم های نظارتی و بازرسی تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت دایمی قیمت کالا و خدمات در بازار را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات، احتکار و کم فروشی برخورد می شود تصریح کرد: برای تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدی با تاکید بر تشدید برخورد جدی و قانونی با متخلفان افزایش قیمت عنوان کرد: هیچ کمبودی در تامین اقلام اساسی وجود ندارد و با متخلفان افزایش قیمت جدی و قانونی برخورد می شود.

در این جلسه، مدیران سایر دستگاههای متولی نیز درخصوص ذخایر اقلام اساسی و نحوه نظارت بر توزیع آن بحث و بررسی کردند.

کد خبر 4775494

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی نظارت و بازرسی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بیرجند قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار مهریز زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در راستای نظارت بر وضعیت بازار، رصد قیمت ها، رعایت موارد بهداشتی، مبارزه با گران فروشی، کم فروشی، گشت مشترک واحد‌های صنفی مهریز با حضور سرپرست فرمانداری، رئیس صنعت، معدن و تجارت، سرپرست جهاد کشاورزی، رئیس اتاق اصناف، رئیس دامپزشکی، کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و اماکن عمومی مهریز برگزار شد.
 سرپرست فرمانداری مهریز در این گشت بر ضرورت نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر تأکید کرد و هدف از این گشت‌های مشترک را، بررسی وضعیت و رصد قیمت‌های کالا‌های اساسی و برخورد با تخلفات احتمالی و بررسی وضعیت تامین و توزیع کالا‌های تنظیم بازار در فروشگاه‌ها دانست.
مصدق، از کسبه مهریز درخواست کرد نسبت به نرخ گذاری اجناس و رعایت موارد بهداشتی دقت لازم را داشته باشند و با اماکنی که در بازدید‌های بعدی مجددا دارای تخلف باشند به طور قاطع برخورد و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.
به گفته وی، سامانه ۲۶۰۰ اتاق اصناف مهریز و سامانه ۱۲۴ شهرستان به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی در مورد هرگونه تخلف صنفی است.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده استان مرکزی
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی مناطق حفاظت شده مرکزی
  • بازار مهریز زیر ذره بین بازرسان
  • افزایش ۴۰ درصدی ‌کرایه‌های ‌‌حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی درآذربایجان شرقی