Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@02:55:34 GMT

واکنش اتحادیه اروپا به اغتشاشات در ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۷۴۸

واکنش اتحادیه اروپا به اغتشاشات در ایران

اتحادیه اروپا در واکنش مداخله‌آمیز به اغتشاشات در ایران خواستار خویشتنداری در برابر این اغتشاشات شده است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، اتحادیه اروپا به اغتشاشات اخیر در ایران واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: حمایت آلمان از آشوب و ناآرامی در ایران مداخله فرانسه در امور داخلی ایران حمایت رسمی مقامات آمریکا از آشوبگران

در همین ارتباط، اتحادیه اروپا در اظهاراتی مداخله آمیز،  خواستار خویشتنداری در برابر این اغتشاشات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه اروپا همچنین در اظهاراتی که به منظور دخالت در امور داخلی ایران عنوان شده، از نیروهای امنیتی خواسته است تا حداکثر خویشتنداری به خرج دهند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین اتحادیه اروپا اغتشاش اغتشاشات تهران اغتشاش در ایران اروپا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا

به نوشته روزنامه پولیتیکو، اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در نشست فوق‌العاده سران در ۱۷ تا ۱۸ آوریل رقابت خواهند کرد. 

همانطور که این روزنامه اشاره می‌کند، در این نشست تناقض‌هایی وجود خواهد داشت چراکه اعضای اتحادیه اروپا به جای وضعیت اوکراین، توجه بیشتری به تشدید تنش بین اسرائیل و ایران خواهند داشت.

پولیتیکو می‌نویسد، مشارکت برخی کشور‌های اروپایی در دفع حمله ایران به اسرائیل، بار دیگر پرسش‌هایی درباره «استاندارد‌های دوگانه» غرب در مورد این دو مناقشه را مطرح کرد. 

گابریلیوس لاندسبرگیس وزیر امور خارجه لیتوانی در اظهار نظری به این روزنامه گفت: "در جریان حمله ایران به اسرائیل، برخی از کشور‌های غربی به عنوان یک اقدام همبستگی به اسرائیل کمک کردند تا از آسمان محافظت کند. این در حالی است که کی یف بیش از دو سال است که خواهان چنین سلاح‌هایی است. "

پیش از این یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفته بود که سران کشور‌ها و دولت‌های اتحادیه اروپا برای یک نشست فوق العاده دو روزه در ۱۷ تا ۱۸ آوریل در بروکسل گردهم می‌آیند. 

به گفته این مقام، کشور‌های عضو این بلوک در مورد تقویت حمایت از اوکراین از جمله تامین احتمالی سیستم‌های دفاع هوایی به کی یف بحث خواهند کرد. در مورد مناقشه در خاورمیانه، تمرکز سران کشور‌ها و دولت‌ها بر روی آخرین تنش‌ها بین اسرائیل و ایران خواهد بود. به گفته این دیپلمات اروپایی، رهبران اتحادیه اروپا تهران را به تحریم‌های جدید تهدید خواهند کرد و همه طرف‌های خاورمیانه از جمله اسرائیل را به خویشتن داری دعوت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • حسین علایی: حمله موشکی و پهپادی موجب احیا قدرت بازدارندگی ایران شد/ راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» به «واکنش متقابل» تغییر یافته است/ حمله دوباره اسرائیل به معنای طراحی یک تهاجم جدید خواهد بود
  • پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل موفقیت‌آمیز و حاکی از توانمندی بود
  • نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • بورل: اتحادیه اروپا نمی‌تواند سپاه را «تروریستی» اعلام کند